Lockheed L-1011 TriStar
Civilní dopravní letoun, používaný ve verzi L-1011-500 také v RAF u 216. perutě jako transportní a pro doplňování paliva za letu. Byl RAF zakoupen na počátku 80. let po zkušenostech z falklandské války. Celkem devět strojů je používáno ve čtyřech variantách:
TriStar C.2:
Dva stroje původně patřící PanAm, transportní letoun bez větších úprav oproti civilní variantě, 242 míst.
TriStar C.2A:
Jeden C.2, doplněný o vojenskou avioniku.
TriStar KC.1:
Čtyři transportní/tankovací letouny, původně určené pro dopravu zázemí perutě- má tedy možnost konfigurace s 204 sedadly, nebo 20 transportních palet, nebo libovolné kombinace obojího. Zároveň má pod podlahou instalované přídavné nádrže pro doplňování paliva za letu. Ty mohou pobrat až 43,900kg paliva, což celkovou nosnost paliva zvyšuje na 139,700kg. Letouny původně patřily British Airways.
TriStar K.1:
Dva tankovací stroje, které mají pevný počet 187 pasažérských sedadel a samozřejmě přídavné nádrže pod podlahou. Na rozdíl od KC.1 také nemají nákladní dveře.
Zdroj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_L-1011
http://www.raf.mod.uk/equipment/tristar.cfm
http://www.rafcalgary.org/rafyyc/tristar.htm
Tanker Tristar. Zdroj: www.codeonemagazine.com
Civilní dopravní letoun, používaný ve verzi L-1011-500 také v RAF u 216. perutě jako transportní a pro doplňování paliva za letu. Byl RAF zakoupen na počátku 80. let po zkušenostech z falklandské války. Celkem devět strojů je používáno ve čtyřech variantách:
TriStar C.2:
Dva stroje původně patřící PanAm, transportní letoun bez větších úprav oproti civilní variantě, 242 míst.
TriStar C.2A:
Jeden C.2, doplněný o vojenskou avioniku.
TriStar KC.1:
Čtyři transportní/tankovací letouny, původně určené pro dopravu zázemí perutě- má tedy možnost konfigurace s 204 sedadly, nebo 20 transportních palet, nebo libovolné kombinace obojího. Zároveň má pod podlahou instalované přídavné nádrže pro doplňování paliva za letu. Ty mohou pobrat až 43,900kg paliva, což celkovou nosnost paliva zvyšuje na 139,700kg. Letouny původně patřily British Airways.
TriStar K.1:
Dva tankovací stroje, které mají pevný počet 187 pasažérských sedadel a samozřejmě přídavné nádrže pod podlahou. Na rozdíl od KC.1 také nemají nákladní dveře.
Zdroj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_L-1011
http://www.raf.mod.uk/equipment/tristar.cfm
http://www.rafcalgary.org/rafyyc/tristar.htm
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Tanker Tristar. Zdroj: www.codeonemagazine.com