LVH-X2
Výrobcem byla firma Food Machinery Corporation FMC ze San Jose v Californii. Vozidlo bylo testováno US Marines v roce 1963. K pohonu sloužila plynová turbína Solar T1000-S27 s výkonem 1040 HP na hřídeli, která poháněla šestistupňovou převodovku Allison TX365-2. Maximální rychlost na vodě i na silnici byla stejná 40 mph.
Vozidlo se nakládalo velkými sklopnými vraty na obou bocích. Po vyjetí na břeh se křídla skládala do vybrání v bocích. Přenos hnací síly na kola byl mechanický, vozidlo mělo pneupatické pérování. Kola bylo možné zatáhnout při plavbě i na zemi, takže vozidlo si "lehlo" na břicho a bylo možné ho naložit ze země.
Přestože zkoušky byly úspěšné vozidlo nebylo zavedeno do výzbroje především z taktických důvodů.
Výrobcem byla firma Food Machinery Corporation FMC ze San Jose v Californii. Vozidlo bylo testováno US Marines v roce 1963. K pohonu sloužila plynová turbína Solar T1000-S27 s výkonem 1040 HP na hřídeli, která poháněla šestistupňovou převodovku Allison TX365-2. Maximální rychlost na vodě i na silnici byla stejná 40 mph.
Vozidlo se nakládalo velkými sklopnými vraty na obou bocích. Po vyjetí na břeh se křídla skládala do vybrání v bocích. Přenos hnací síly na kola byl mechanický, vozidlo mělo pneupatické pérování. Kola bylo možné zatáhnout při plavbě i na zemi, takže vozidlo si "lehlo" na břicho a bylo možné ho naložit ze země.
Přestože zkoušky byly úspěšné vozidlo nebylo zavedeno do výzbroje především z taktických důvodů.