Rotační motory

Diskuse

Citace - Káca :

Pánové, mám jeden skromný dotaz. Předem upozorňuji, že jsem nepřišel na to, do které sekce fora přesně můj dotaz patří, tímto se omlouvám všem moderátorům a prosím o shovívavost, případné přesunutí respektuji, případný postih či trest samozřejmě přijímám hrdě se všemi následky.


TAK TEDY: přeme se s bratrem o to, jakým způsobem byl řešen u rotačních motorů ( RHONE,...) přívod paliva do rotujících válců, potažmo jakým způsobem byl řešen výfuk? Příjmu rád i odkazy na materiály s popisem pricipu funkce, s výkresy, či popisem jiných podrobností rotačních motorů vůbec.


Děkujeme předem


Káca & klaxon[/code]



Káco, psal jsem Ti SZ, ale jsi zatím k nezastižení a snad je to bude zajímavé i pro další, tak tady je pár odkazů:
http://www.aviation-history.com/engines/rotary.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Gnome_et_Rh%C3%B4ne
http://www.griffwason.com/gw_pages/lerhone80.htm
www.oldrhinebeck.org
http://www.bcam.net/engines/replicas/lerhone.htm
http://www.aviation-history.com/engines/super.htm
www.caligari.com
http://www.keveney.com/gnome.html


Je to opravdu jednoduché, směs se připravovala v karburátoru, který byl na konci motoru, tak tedy směs byla nasáta do bloku motoru a z bloku byla vedena v měděných trubkách až k jednotlivým sacím ventilům. Výfukové plyny neměly žádný kolektor, proto byl spodek letadla za motorem špinavý od spalin a od oleje.
URL : https://www.valka.cz/Rotacni-motory-t43350#171983 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více