Rotační motory

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 3.400,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Rotační motory

    Avatar

    Citace - Káca :

    Pánové, mám jeden skromný dotaz. Předem upozorňuji, že jsem nepřišel na to, do které sekce fora přesně můj dotaz patří, tímto se omlouvám všem moderátorům a prosím o shovívavost, případné přesunutí respektuji, případný postih či trest samozřejmě přijímám hrdě se všemi následky.


    TAK TEDY: přeme se s bratrem o to, jakým způsobem byl řešen u rotačních motorů ( RHONE,...) přívod paliva do rotujících válců, potažmo jakým způsobem byl řešen výfuk? Příjmu rád i odkazy na materiály s popisem pricipu funkce, s výkresy, či popisem jiných podrobností rotačních motorů vůbec.


    Děkujeme předem


    Káca & klaxon[/code]



    Káco, psal jsem Ti SZ, ale jsi zatím k nezastižení a snad je to bude zajímavé i pro další, tak tady je pár odkazů:
    http://www.aviation-history.com/engines/rotary.htm
    http://en.wikipedia.org/wiki/Gnome_et_Rh%C3%B4ne
    http://www.griffwason.com/gw_pages/lerhone80.htm
    www.oldrhinebeck.org
    http://www.bcam.net/engines/replicas/lerhone.htm
    http://www.aviation-history.com/engines/super.htm
    www.caligari.com
    http://www.keveney.com/gnome.html


    Je to opravdu jednoduché, směs se připravovala v karburátoru, který byl na konci motoru, tak tedy směs byla nasáta do bloku motoru a z bloku byla vedena v měděných trubkách až k jednotlivým sacím ventilům. Výfukové plyny neměly žádný kolektor, proto byl spodek letadla za motorem špinavý od spalin a od oleje.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/43350#171983Verze : 0
    MOD