Název: Name: | SNCASO SO.4050 Vautour IIBR | SNCASO SO.4050 Vautour IIBR |
Originální název: Original Name: | SNCASO SO.4050 Vautour IIBR | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | ? | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1959-DD.MM.196R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 12 konverzí Fracie 3 konverze Izrael | |
První vzlet: Maiden Flight: | 16.10.1952 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 19300 kg | 42549 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 15,10 m | 49ft 6,49in |
Délka: Length: | 17,55 m | 57ft 6,94in |
Výška: Height: | 4,94 m | 16ft 2,49in |
Plocha křídla: Wing Area: | 45,00 m2 | 484.38 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | SNECMA Atar 101E-3 o tahu 34,32 kN nebo SNECMA Atar 101E-5 o tahu 36,28 kN | SNECMA Atar 101E-3, thrust 7716 lb, or SNECMA Atar 101E-5, thrust 8157 lb |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 5210 l 1500 l v pumovnici 2x 1250 l přídavná nádrž | 1146 Imp gal / 1376 US gal 330 Imp gal / 396 US gal in the bomb bay 2x 275 Imp gal / 330 US gal drop tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1102 km/h v 0 m | 684.8 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 885 km/h v ? m | 549.9 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 70.5 m/s | 13878 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 8 min do 12200 m | 8 min to 40026 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 15240 m | 50000 ft |
Dolet: Range: | ~2000 km | ~1242.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2400 kg pum v pumovnici (francouzské stroje) 1800 kg pum pod křídly | 5290 lb of bombs in the bomb bay (french machines) 3970 lb of bombs under the wings |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - francouzské - soustava kamer OMERA v přídi - izraelské - různé kombinace kamer K-18, K-17, KA-52 či RMK 15/23 v pumovnici | - |
Zdroje: Sources: | Balous, Miroslav. Sud-Aviation SO.4050 Vautour, L+K 2004/03-04. http://www.oocities.org/zvika47.geo/ http://www.airvectors.net/avmir4.html http://archive.is/l8akj |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |