Bell P-59 - přehled verzí
Bell XP-59
pouze projekt stíhacího letounu s tlačným motorem Pratt & Whitney R-2800-23 - k realizaci projektu nedošlo
Bell XP-59A
prototyp byl zalétán 1.10.1942 na základně Muroc, motory GE I-A o tahu 5,78 kN, výzbroj 2x 37 mm kanón - 3 prototypy
Bell YP-59A
stroje ověřovací série z nichž první vzlétl druhý vyrobený letoun dne 18.8.1943, motory J31-GE-1 o tahu 7,34 kN - vyrobeno 13 letadel
Bell P-59A
sériové letouny Serial No.44-22609 - 44-22628, motory J31-GE-3 o tahu 7,34 kN, velká objednávka nebyla podepsána (na 100 + 250 letadel), vyrobeno bylo 20 letadel
Bell P-59B
druhá série Serial No. 44-22629 - 44-22658, motory J31-GE o tahu 8,9 kN, všechny sériové stroje měly menší rozpětí, protože byly odstraněny koncové oblouky křídel; konec dodávky 05/1945 - vyrobeno 30 letadel
Celkem bylo vyrobeno: 66 letadel P-59
Bell XP-59
pouze projekt stíhacího letounu s tlačným motorem Pratt & Whitney R-2800-23 - k realizaci projektu nedošlo
Bell XP-59A
prototyp byl zalétán 1.10.1942 na základně Muroc, motory GE I-A o tahu 5,78 kN, výzbroj 2x 37 mm kanón - 3 prototypy
Bell YP-59A
stroje ověřovací série z nichž první vzlétl druhý vyrobený letoun dne 18.8.1943, motory J31-GE-1 o tahu 7,34 kN - vyrobeno 13 letadel
Bell P-59A
sériové letouny Serial No.44-22609 - 44-22628, motory J31-GE-3 o tahu 7,34 kN, velká objednávka nebyla podepsána (na 100 + 250 letadel), vyrobeno bylo 20 letadel
Bell P-59B
druhá série Serial No. 44-22629 - 44-22658, motory J31-GE o tahu 8,9 kN, všechny sériové stroje měly menší rozpětí, protože byly odstraněny koncové oblouky křídel; konec dodávky 05/1945 - vyrobeno 30 letadel
Celkem bylo vyrobeno: 66 letadel P-59