Dornier Do 28 - přehled verzí
Do 28 A - prototyp, dvoumotorový dopravní letoun odvozený od Do 27, motory Lycoming O-380
Do 28 A-1 - osmimístná sériová varianta, větší rozpětí, motory Lycoming O-540; 60 ks
Do 28 B-1 - prodloužená příď, věší směrovka, motory IO-540-A; 60 ks
Do 28 B-2 - nejméně jeden stroj dodaný s motory vybavenými turbokompresorem
Do 28 D - v podstatě nový letoun, zachována křídla a uložení motorů, úplně nový hranatý trup; 6 ks
Do 28 D-1 Skyservant - čtrnáctimístná sériová varianta, prodloužené křídlo, motory Lycoming IGSO-540; 54 ks?
Do 28 D-1/S - varianta umožňující přepravu VIP a letecké snímkování; 4 konverze
Do 28 D-2 Skyservant - zvětšený vnitřní prostor, vyšší vzletová hmotnost a další úpravy; 172 ks
Do 28 D-5X - prototyp turbovrtulové varianty, motory Lycoming LTP101-600
Do 28 TNT - D-2 použitý k testům nového křídla (Tragflügel Neuer Technologie) pro Do 228
Do 28 G.92 - konverze s turbovrtulovými motory Walter M601; 7 ks
Do 128-2 - modernizace Do 28 D-2, pouze drobné rozdíly; cca 20 ks
Do 128-6 - turbovrtulová varianta s motory Pratt & Whitney Canada PT6A-110; 21 ks?
Do 128-6MPA - konverze pro námořní hlídkování, 3 ks