Dornier Do 27 - přehled verzí
Do 27 A-1 - šestimístný spojovací a pozorovací letoun, motor Lycoming GO-480-B1A6; 175 ks
Do 27 A-1D - stroje dodatečně vybavené dvojím řízením
Do 27 A-1S - stroje upravené pro vlekání kluzáků
Do 27 A-2 - odlišné přístroje a vybavení, 2 ks
Do 27 A-3 - zesílený trup, zvýšená vzletová hmotnost, odlišná kola; 88 ks
Do 27 A-4 - spojovací, pozorovací a sanitní varianta, zvětšen rozchod podvozku, zvýšená vzletová hmotnost; 65 ks, 38 konverzí A-3
Do 27 A-5 - někdy používané označení pro konverzi A-3 na A-4
Do 27 B-1 - cvičná obdoba A-1 s dvojím řízením, 87 ks
Do 27 B-2 - obdoba B-1 s brzdami pro oba piloty, 5 ks
Do 27 B-3 - cvičná obdoba A-3 s dvojím řízením, 16 ks
Do 27 B-5 - někdy používané označení pro konverzi deseti B-3 na obdobu A-4
Do 27 H-1 - lehký dopravní letoun, motor B1B6, třílistá vrtule, zvětšená směrovka; 1 ks
Do 27 H-2 - odpovídající A-4, zvětšená směrovka a třílistá vrtule
Do 27 J-1 - varianta pro belgické letectvo, odpovídající A-4; 12 ks
Do 27 K-1 - varianta pro portugalské letectvo, odpovídající A-4; 16 ks
Do 27 K-2 - modifikace K-1; 14 ks
Do 27 Q-1 - šestimístná civilní dopravní varianta; 16 ks
Do 27 Q-3 - čtyřmístná civilní dopravní varianta, motor Continental; 1 ks
Do 27 Q-4 - šestimístná civilní dopravní varianta, vyšší vzletová hmotnost a zásoba paliva; 34 ks
Do 27 Q-5 - šesti-osmimístná školní a vlekací varianta, jinak jako A-4; 12 ks
Do 27 Q-5(R) - jednomístná práškovací úprava
Do 27 Q-6 - odpovídající Q-5, ale přizpůsobená americkým civilním provozním podmínkám; 2 ks
Do 27 S-1 - plováková varianta odpovídající Q-5, 1 ks
Do 27 T-1 - pokus o modernizaci firmou SFERMA, motor Turboméca Astazou II; ks
CASA 127 - španělská licenční výroba Do 27 A-1; 50 ks