Letoun Š-328V je plovákovou variantou letounu Š-328. U tohoto typu byl ze základního provedení letounu Š-328 demontován kolový podvozek a nahrazen plováky zakoupenými u britské firmy Short. Letouny měly také demontovanou kameru a namísto ní byly vybaveny radiostanicí a zařízením pro vlekání terčů.
Prvním přestavěným letounem byl Š-328.18 (z první série Š-328 předané Československému letectvu). Ten byl z letiště Praha-Kbely přelétnut na upravenou plochu vedle jihočeského Žehuňského rybníka kde z něj mechanici sejmuli kolový podvozek a nahradili jej konstrukcí s plováky. Letoun poprvé na plovácích odstartoval 27.06.1935 a prokázal schopnost plně operovat s plovákovým podvozkem. Postupně jej zde doplnily letouny Š-328.19, Š-328.20 a Š-328.21,které se rovněž dočkaly přestavby. Po dokončení zkoušek byly letouny demontovány a přepraveny do základny cvičných střeleb v Boce Kotorské (Jugoslávie), kde sloužily k vlekání cvičných střeleckých terčů při cvičeních českých protiletadlových dělostřelců.
Prvním přestavěným letounem byl Š-328.18 (z první série Š-328 předané Československému letectvu). Ten byl z letiště Praha-Kbely přelétnut na upravenou plochu vedle jihočeského Žehuňského rybníka kde z něj mechanici sejmuli kolový podvozek a nahradili jej konstrukcí s plováky. Letoun poprvé na plovácích odstartoval 27.06.1935 a prokázal schopnost plně operovat s plovákovým podvozkem. Postupně jej zde doplnily letouny Š-328.19, Š-328.20 a Š-328.21,které se rovněž dočkaly přestavby. Po dokončení zkoušek byly letouny demontovány a přepraveny do základny cvičných střeleb v Boce Kotorské (Jugoslávie), kde sloužily k vlekání cvičných střeleckých terčů při cvičeních českých protiletadlových dělostřelců.