Phönix 20.14

     
Název:
Name:
Phönix 20.14 Phönix 20.14
Originální název:
Original Name:
Phönix 20.14
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.12.1916 Oesterreichisch-Ungarische Albatros-Flugzeugwerke GmbH, Wien /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.12.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.01.1917
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
665 kg 1466 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
920 kg 2028 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,60 m 28ft 2,57in
Délka:
Length:
6,30 m 20ft 8,03in
Výška:
Height:
2,73 m 8ft 11,48in
Plocha křídla:
Wing Area:
19,50 m2 209.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Austro-Daimler AD6 série 18 o výkonu 136 kW/185 k Austro-Daimler AD6 series 18, power 182 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Prototyp Phoenix 20.14 vznikol vývojom z lietadla Hansa-Brandenburg D.I. Má rozmernejšiu (hlbšiu) prednú časť trupu, ktorá eliminuje vplyv baldachýnu krídla. V súvislosti s tým je priestor pilota posadený nižšie do trupu, takže pilot má veľmi sťažený dopredný výhľad. Ďalší vývoj typu bol zastavený v prospech typu Phoenix 20.15, ktorý pri skúškach vykazoval lepšie letové charakteristiky. -
Zdroje:
Sources:
Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2.
Grosz, P. M. Phönix D.I-II, Windsock Datafile No.31, Albatros Productions, Berkhamsted 1992.
www.csd.uwo.ca
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-20-14-t48992#190444 Verze : 0
www.flyingmachines.ru

Phönix 20.14 -


URL : https://www.valka.cz/Phoenix-20-14-t48992#510702 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více