Základní data:
Marking:
Historie letounu:
14. září 2000 musel kvůli závadě na motoru zkušební pilot Aera Vladimír Kvarda s letounem nouzově přidát na opuštěném, bývalém vojenském letišti v Milovicích, protože závada znemožnila návrat na tovární letiště ve Vodochodech.
Poznámka:
Použité zdroje
Typ letounu: | L-159A |
Výrobní číslo: | 156004 |
Trupové označení: | 6004 |
Datum dodání: | - |
Období služby: | - |
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: | - |
Marking:
Horní plochy: | - |
Spodní plochy: | - |
Výsostné znaky letounu na trupu: | - |
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: | - |
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: | - |
Speciální označení na trupu: | - |
Speciální označení na horní straně křídla: | - |
Speciální označení na spodní straně křídla: | - |
Výroční a příležitostné zbarvení: | - |
Historie letounu:
14. září 2000 musel kvůli závadě na motoru zkušební pilot Aera Vladimír Kvarda s letounem nouzově přidát na opuštěném, bývalém vojenském letišti v Milovicích, protože závada znemožnila návrat na tovární letiště ve Vodochodech.
Poznámka:
Použité zdroje