Mikojan-Gurevič MiG-29N [kód NATO: Fulcrum-A]

Mikoyan-Gurevich MiG-29N
Микоян-Гуревич МиГ-29Н
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-29N Mikoyan-Gurevich MiG-29N
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-29Н
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1997-DD.MM.1999 Aerospace Technology Systems Corp, Kuantan
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1997-DD.MM.1999
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
16 (přestavba z MiG-29 (9-12B) / rebuilt from MiG-29 (9-12B))
První vzlet:
Maiden Flight:
13.04.1998 MiG-29N (M43-12)
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
15360 kg 33863 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
18480 kg 40741 lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,36 m 37ft 3in
Délka:
Length:
17,32 m 56ft 10in
Výška:
Height:
4,73 m 15ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
38,056 m2 409.63 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Klimov RD-33
- maximální tah bez přídavného spalování: 49,43 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 81,79 kN
Klimov RD-33
- maximum thrust, dry: 11111 lbf
- maximum thrust, afterburning: 18387 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3630 kg 8003 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
2450 km/h v 11000 m 1522 mph in 36089 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
330 m/s 64961 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
17500 m 57415 ft
Dolet:
Range:
15001) km 9321) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
29002) km 18022) mi
Výzbroj:
Armament:
kanón GŠ-301 se zásobou 150 nábojů


maximální hmotnost výzbroje 3200 kg na 6 (7) závěsnících


2x-4x R-27R1/ R-27ER1
2x-4x R-27T1/ R-27ET1
6x R-77E
6x R-60MK
6x R-73E


4x B-8M1
4x S-24


6x FAB-250
6x FAB-500
4x KMGU
4x ZB-500


1x PTB-1500
2x PTB-1150
GSh-301 gun with 150 rounds of ammunition


maximum armament weight of 7055 lb on 6 (7) hardpoints


2x-4x R-27R1/ R-27ER1
2x-4x R-27T1/ R-27ET1
6x R-77E
6x R-60MK
6x R-73E


4x B-8M1
4x S-24


6x FAB-250
6x FAB-500
4x KMGU
4x ZB-500


1x PTB-1500
2x PTB-1150
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
1) palivo ve vnitřních nádržích
2) se třemi přídavnými nádržemi


kódové označení NATO: Fulcrum-A
1) on internal fuel
2) with three external fuel tanks


NATO reporting name: Fulcrum-A
Zdroje:
Sources:
Jakubovič, N.: MiG-29 - Istrebitěl "nevidimok", Jauza, EKSMO, 2010
Gordon, Y.: Mikoyan MiG-29: Famous Russian Aircraft, Ian Allan Publishing, 2010
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig29n.html
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-29N-kod-NATO-Fulcrum-A-t57627#557326 Verze : 0
MiG-29N


V druhé polovině 90. let 20. století bylo 16 kusů MiG-29 (9-12B) dodaných do Malajsie upraveno na standard MiG-29SD a označeno jako MiG-29N. Úpravu provedl v letech 1997 až 1999 společný malajsko-ruský podnik ATSC (Aerospace Technology Systems Corp) v Kuantanu.


Pramen:
AFM January 2007, příloha MiG-29, Andrey Fomin
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-29N-kod-NATO-Fulcrum-A-t57627#208231 Verze : 1
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19994.htm
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig29n.html

Mikojan-Gurevič MiG-29N [kód NATO: Fulcrum-A] -


Mikojan-Gurevič MiG-29N [kód NATO: Fulcrum-A] -


Mikojan-Gurevič MiG-29N [kód NATO: Fulcrum-A] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-29N-kod-NATO-Fulcrum-A-t57627#567456 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více