T-805-MO - cisternový automobil - plnič olejov na podvozku Tatra 805 zavedený v ČSĽA.
Ide o plnič olejov na podvozku T-805 4x4 pozostávajúci z 800 l, oceľovej jednokomorovej nádrže, čerpacej, meracej, filtračnej a výdajnej skupiny, potrubného rozvodu a ohrievacieho zariadenia.
Čerpacia skupina je tvorená objemovým zubovým čerpadlom PZu-100 s prietokom 35 l /min pri teplote oleja 16°C a 85 l/min pri teplote oleja 100°C. Čerpadlo je poháňané mechanicky od motora vozidla.
Meraciu skupinu tvorí prietokove meradlo L-300, filtračnú skupinu tvorí sieťový filter.
Výdajná skupina je tvorená dvojicou hadíc DN 25 s dĺžkou po 9 m a ukončené výdajnými pištoľami. Potrubný rozvod DN 50 je ukončený závitovými nátrubníkmi G 2,5".
Ohrievač je tvorený benzínovým horákom a tlakovou nádržou s benzínom s objemom 30 l, vzduchovým kompresorom pre tlakovanie a potrubím s armatúrami.
Zdroj: plk. Ing. Stanislav Srnský a kol., Příručka pro Řidiče cisternových automobilů na PHM, Naše vojsko Praha 1989
Ide o plnič olejov na podvozku T-805 4x4 pozostávajúci z 800 l, oceľovej jednokomorovej nádrže, čerpacej, meracej, filtračnej a výdajnej skupiny, potrubného rozvodu a ohrievacieho zariadenia.
Čerpacia skupina je tvorená objemovým zubovým čerpadlom PZu-100 s prietokom 35 l /min pri teplote oleja 16°C a 85 l/min pri teplote oleja 100°C. Čerpadlo je poháňané mechanicky od motora vozidla.
Meraciu skupinu tvorí prietokove meradlo L-300, filtračnú skupinu tvorí sieťový filter.
Výdajná skupina je tvorená dvojicou hadíc DN 25 s dĺžkou po 9 m a ukončené výdajnými pištoľami. Potrubný rozvod DN 50 je ukončený závitovými nátrubníkmi G 2,5".
Ohrievač je tvorený benzínovým horákom a tlakovou nádržou s benzínom s objemom 30 l, vzduchovým kompresorom pre tlakovanie a potrubím s armatúrami.
Zdroj: plk. Ing. Stanislav Srnský a kol., Příručka pro Řidiče cisternových automobilů na PHM, Naše vojsko Praha 1989