Název: Name: | Silvanskij I-220 (IS) | Silvansky I-220 (IS) |
Originální název: Original Name: | Сильванский И-220 ( ИС, истребитель Сильванского) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.08.1939 Novosibirský letecký závod č. 153 V. P. Čkalova, Novosibirsk | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1939-DD.08.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 (druhý prototyp nebyl dokončen) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 24.09.1939 pojížděcí zkoušky 17.02.1940 lety do výšky 150 m | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1975 kg | 4354 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2445 kg | 5390 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,000 m | 29ft 6,33in |
Délka: Length: | 6,630 m | 21ft 9in |
Výška: Height: | 2,850 m | 9ft 10,11in |
Plocha křídla: Wing Area: | 14,00 m2 | 150.69 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 174,623 kg/m2 | 35.77 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Tumanskij M-88A vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o výkonu 809 kW (1 100 k) v h= 4 750 m. Vrtule trojlistá kovová typu ZSMV-2 s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 000 mm (pilou zmenšena na 2 800 m). | Tumansky M-88A fourten-cylinder air-cooled twin-row radial engine rated at 1,085 hp at 15,584 ft, driving a three-blade variable-pitch propeller Type ZSMV-2 of 9ft 10 in diameter. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 300 l v pěti interních nádržích a 2x 100 l v přídavných nádržích pod křídly. | 66 UK gallons (79.25 US gallons) in the internally tanks and 44 UK gallons (52.8 US gallons) in two drop tanks under wings. |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 585 km/h v 4750 m | 363.5 mph in 15584 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,0 min do 5000 m | 6,0 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10850 m | 35597 ft |
Dolet: Range: | 575 km | 357.3 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 700 km | 435 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kanón KP-20 nebo ŠVAK? ráže 20 mm v křídlech 2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v kořenech křídel 2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm mezi válci motoru. Pumový náklad: 2x 25 - 50 kg pumy. | Two fixed forward-firing 0.79 inch ShVAK cannons mounted in the wings, two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns mounted in the roots wings and two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns mounted between the engine cylinder. Bomb load: Up to 220 lb (two 110 lbs of bombs). The machine-guns were later removed for the reduction weight. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - Letoun vykonal pouze tři krátké vzlety v trvání několika minut a výška letu nepřekročila několik desítek metrů, takže všechny výkonové parametry letounu jsou pouze vypočteny. - Tyto pukusy byly provedeny s motorem M-87A o výkonu 950 koní. - Letoun byl údajně konstrukčně zcela nepovedený - velká hmotnost a posunuté těžiště, takovému ohodnocení odpovídají i zmíněné tři pokusy o let. | The aircraft performed only three short take-offs in duration a few minutes and altitude does not exceed a few hundred feet, so all performance parameters are only calculated. |
Zdroje: Sources: | L+K č. 3 / 1996, Letadla 39–45, Silvanski I-220, Václav Němeček. http://www.airwar.ru/enc/fww2/i220is.html www.aviarmor.net http://base13.glasnet.ru/text/shavrov2/1-21.htm http://macbion.narod.ru/nauka/fil7.htm http://commi.narod.ru/txt/shavrov2/122.htm archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Silvanskij I-220 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |