01.10.2000-31.12.2003 velitelství a štáb 01.10.2000-31.12.2003 rota míst velení 01.10.2000-31.12.2003 rota logistiky 01.10.2000-31.12.2003 1. spojovací rota 01.10.2000-31.12.2003 2. rota dálkového spojení
01.10.2000-31.12.2003 HQ and Staff 01.10.2000-31.12.2003 ? 01.10.2000-31.12.2003 Logistic Company 01.10.2000-31.12.2003 1st Signal Company 01.10.2000-31.12.2003 2nd Long Distance Signal Company
URL : https://www.valka.cz/11-spojovaci-prapor-2000-2003-t63623#531303
Verze : 0
Diskuse
U této jednotky jsem v letech 2000 - 2003 sloužil jako velitel automobilní čety.
Prapor vznikl k 1.1.2000.Jeho struktura byla 4.roty a to: Štáb praporu Rota míst velení (RMV) Rota logistiky (RL) 1.Spojovací rota (1.spj.r) 2.Rota dálkového spojení (2.RDS)
Prapor zanikl k 31.12.2003 z důvodu reorganizace.Pokud má někdo zájem má spoustu fotografií ze života praporu a z různých cvičení??
Zdroj: Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/11-spojovaci-prapor-2000-2003-t63623#302698
Verze : 0
Reklama
Jestli máš nějaké fotky techniky, mohl by si je kdyžtak vložit do patřičných částí sekce Zbraně a vybavení?
URL : https://www.valka.cz/11-spojovaci-prapor-2000-2003-t63623#302700
Verze : 0
Jedu na víkend pryč,ale po víkendu na to kouknu.Prapor nedisponoval žádnou těžkou technikou ale hlavně spojovací technikou především pak na podvozcích PV3S.V podstatě jediným jeho úkolem bylo vybudovat v polních podmínkách místo velení pro velení a štáb 1.mechanizované divize.Takže RMV(rota míst velení) postavila celý prostor místa velení jednalo se v podstatě o stany vz.65 s různým počtem nástavných dílů podle situace a kolem stanů byly rozestavěny vozidla PV3S ŠA různých typů.Celý prostor se zamaskoval a ostrahu zabezpečovala strážní četa RMV,která se skládala z strážního družstva a družstva psovodů.V případě přítomnosti velitele divize na stanovišti zde byla i ochranka z řad vojenské policie.Úkolem 1.spoj roty bylo provést tvz.zadrátování místa velení,což v podstatě znamená natažení telefonních linek do jednotlivých stanů a vozidel.A svedení vedení do spoj úzlů opět na vozidlech PV3S.Rota dálkových spojů pak měla za úkol vytvoření vlastní telefonní sítě na celé rozloze působení jednotek celé divize.Dále prapor disponoval družstvem elektrocentrál k zabezpečení elektřiny,družstvem údržby a oprav počítačových sítí,topografickým družstvem.Rota logistiky měla četu oprav techniky a četu zabezpečení-kuchaři ,výstrojaři a sklady náhradních dílů.Technika jak říkám různé typy PV3S ŠA,T-815,T-148,ZIL-131(spojovací nástavby)teréní osobní vozidla UAZ 469 a LR 110.Zkusím to postupně dát dohromady a dát to sem na server.
URL : https://www.valka.cz/11-spojovaci-prapor-2000-2003-t63623#302707
Verze : 0
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.