Ohrievač vzduchu TO-5 na automobile P V3S bol určený k predhrievaniu leteckých piestových motorov, rotorov vrtuľníkov a pracovísk leteckého personálu v zimnom období. Nahradil kôr vyrábaný ohrievač vzduchu TO-4.
TO-5 je montovaný na plošinu upraveného terénneho automobilu Praga V3S.
Úpravy sa týkajú :
- pravá horná bočnica – výrez 300 x 200 mm pre prístup k plniacemu hrdlu nádrže,
- podlahy – oplechovanie v mieste výfukového potrubia ohrievača vzduchu a položenie dvoch vrstiev tepelnej izolácie azbestovej lepenky 1 x 1 m, hrúbky 2 mm,
- plachty – v hornej časti plachty je upevnený malá komín pre vyvedenie splodín horenia ohrievača,
Doplnky :
- pracovná plošina,
- držadlá,
- výstražné svetlo,
- vnútorné osvetlenie.
Ohrievač TO-5 sa skladá :
- rám,
- hnací blok,
- výmenník tepla,
- palivový a olejový rozvod,
- elektrický rozvod ovládanie,
- predhrievač,
- príslušenstvo.
Hlavné technické údaje :
Zdroj tepla
Motor : ŠKODA 776-13/441 – 4 V – benzínový – štvortaktný – kvapalinou chladený OHV ( používaný v automobile ŠKODA 1203)
Objem : 1221 cm³
Výkon : 45 k pri 4500 ot. / min.
Predhrievač typ 3 COB 1
Výkony :
Max. tepelný výkon : 180,26 kW ( 155000 kcal)
Max. výstupná teplota vzduchu : 140° C
Priemerné množstvo ohriateho vzduchu : 4500 m³ / hod.
Spotreba paliva : 26 l / hod.
Rozmery v mm:
Ohrievač vzduchu TO-5
Dĺžka : 2100
Šírka : 1600
Výška : 1300
Hmotnosť v kg :
Vlastná : 800 kg
Pohotovostná : 1000 kg
Obsluha : 1 pracovník
Zdroj : Let-22-22 Ohrievač vzduchu TO-5 Popis a prevádzka, predpis ČSĽA – Naše vojsko Praha, 1977
Rozmerový náčrt.
Popis TO-5 P V3S.
Popis ohrievača.
TO-5 je montovaný na plošinu upraveného terénneho automobilu Praga V3S.
Úpravy sa týkajú :
- pravá horná bočnica – výrez 300 x 200 mm pre prístup k plniacemu hrdlu nádrže,
- podlahy – oplechovanie v mieste výfukového potrubia ohrievača vzduchu a položenie dvoch vrstiev tepelnej izolácie azbestovej lepenky 1 x 1 m, hrúbky 2 mm,
- plachty – v hornej časti plachty je upevnený malá komín pre vyvedenie splodín horenia ohrievača,
Doplnky :
- pracovná plošina,
- držadlá,
- výstražné svetlo,
- vnútorné osvetlenie.
Ohrievač TO-5 sa skladá :
- rám,
- hnací blok,
- výmenník tepla,
- palivový a olejový rozvod,
- elektrický rozvod ovládanie,
- predhrievač,
- príslušenstvo.
Hlavné technické údaje :
Zdroj tepla
Motor : ŠKODA 776-13/441 – 4 V – benzínový – štvortaktný – kvapalinou chladený OHV ( používaný v automobile ŠKODA 1203)
Objem : 1221 cm³
Výkon : 45 k pri 4500 ot. / min.
Predhrievač typ 3 COB 1
Výkony :
Max. tepelný výkon : 180,26 kW ( 155000 kcal)
Max. výstupná teplota vzduchu : 140° C
Priemerné množstvo ohriateho vzduchu : 4500 m³ / hod.
Spotreba paliva : 26 l / hod.
Rozmery v mm:
Ohrievač vzduchu TO-5
Dĺžka : 2100
Šírka : 1600
Výška : 1300
Hmotnosť v kg :
Vlastná : 800 kg
Pohotovostná : 1000 kg
Obsluha : 1 pracovník
Zdroj : Let-22-22 Ohrievač vzduchu TO-5 Popis a prevádzka, predpis ČSĽA – Naše vojsko Praha, 1977
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Rozmerový náčrt.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Popis TO-5 P V3S.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Popis ohrievača.