Název: Name: | Micubiši 3MT10 7-Ši | Mitsubishi 3MT10 7-Shi |
Originální název: Original Name: | 海軍七試艦上攻撃機 [3MT10] / 九5 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.10.1932 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2600 kg | 5732 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4400 kg | 9700 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 14,723 m | 48ft 3,64in |
Délka: Length: | 10,079 m | 33ft 0,81in |
Výška: Height: | 3,885 m | 12ft 8,94in |
Plocha křídla: Wing Area: | 57,00 m2 | 613.54 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 79,19 kg/m2 | 16.22 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Buzzard II MS kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o výkonu 615 kW Vrtule: dřevěná, dvoulistá, nestavitelná o průměru 4 000 mm | Rolls-Royce Buzzard II MS twelve cylinder water-cooled Vee engine rated at 825 hp, driving a two-blade fixed-pitch wooden propellers of diameter 13ft 1.48ft |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 930 l | 204.5 UK gallons |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 213 km/h v 1000 m | 132.4 mph in 3281 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 160 km/h v 1000 m | 99.4 mph in 3281 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 12,0 min do 3050 m | 12,0 min to 10007 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet typ 87 ráže 7,7 mm v trupu 2x pohyblivý kulomet Type 87 ráže 7,7 mm - na konci kabiny a ve výstřelné štěrbině pod trupem 800 kg pum nebo 1x torpédo Type 91 o hmotnosti 785 kg | One forward-firing 0.303in Type 87 machine-gun Two flexible rear-firing 0.303in Type 87 machine-guns Bomb-load: one 800 kg torpedo or 800 kg of bombs carried externally under the fuselage. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | palubní torpédový bombardér Letová vytrvalost: 12,0 h Ka-5 – tovární označení | Carrier Attack or Torpedo Bomber Aircraft Endurance: 12,0 hours |
Zdroje: Sources: | René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis, Maryland, Peprinted, rok 1990, ISBN: 0-87021-313-X Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Putnam Aeronautical Books, rok 1990, ISBN 1557505632 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05 www.modelbud.pl - obrázek archiv autora |