Percival Gull Four

     
Název:
Name:
Percival Gull Four Percival Gull Four
Originální název:
Original Name:
Percival Gull Four
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun utility aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1932-DD.MM.193R Percival Aircraft Co. Ltd., Gravesend
DD.MM.193R-DD.MM.193R British Aircraft Co., Maidstone
DD.MM.1933-DD.MM.193R George Parnall & Co. Ltd., Yate
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1932-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
29:
1 BAC
24 Parnall
4 Percival
První vzlet:
Maiden Flight:
08.07.1932
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
531 kg 1170 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
930 kg 2050 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1021 kg 2250 lb
Rozpětí:
Wingspan:
7.54 m 24ft 9in
Délka:
Length:
11.02 m 36ft 2in
Výška:
Height:
2.25 m 7ft 4.5in
Plocha křídla:
Wing Area:
15.7 m2 169 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Cirrus Hermes IV o výkonu 97 kW nebo
Napier Javelin III o výkonu 119 kW nebo
de Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW nebo
Blackburn Cirrus Major I o výkonu 101 kW nebo
Blackburn Cirrus Major II o výkonu 101 kW
dvoulistá vrtule
Cirrus Hermes IV, power 130 hp, or
Napier Javelin III, power 160 hp, or
de Havilland Gipsy Major I, power 130 hp, or
Blackburn Cirrus Major I, power 135 hp, or
Blackburn Cirrus Major II, power 135 hp
two-blade propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
233.4 km/h v ? m 145 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
201.2 km/h v ? m 125 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
4.3 m/s 850 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4877 m 16000 ft
Dolet:
Range:
1126.5 km 700 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Percival Gull je celodreveným dolnoplošníkom s presklenou kabínou. Prototyp (G-ABUR) poháňaný štvorvalcovým motorom Cirrus Hermes IV bol postavený pre kráľovský pohár v roku 1932. Prototyp dostal následne (po roce 1955) označenie Percival Gull Four P.1. Mk. I. Následné lietadlá s novou kabínou dostali označenie Gull Four P.1.A Mk. II. Keď bol do lietadla zastavaný Napier javelin III dosahoval vo svojom období rýchlosť podobnú ako súdobé stíhačky. Súkromní letci ako Sir Phillip Sassoon a W. Lindsay Everard túto verziu s označením Percival Gull Four P.1.B Mk. IIa (napr.G-ACGR ) značne uprednostňovali. S motorom Gipsy Major sa lietadlo značilo P.1.C Gull Four Mk. IIb a s motorom Blackburn Cirrus zase P.1.E Gull Four Mk. III. -
Zdroje:
Sources:
http://en.wikipedia.org/wiki/Percival_Gull
www.pilotfriend.com
www.britishaircraft.co.uk

Percival Gull Four -


Percival Gull Four -


URL : https://www.valka.cz/Percival-Gull-Four-t64930#231428 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více