Proto-SET-2

     
Název:
Name:
Proto-SET-2 Proto-SET-2
Originální název:
Original Name:
Proto-SET-2
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1927-DD.MM.1927 Societatea pentru exploatări tehnice, Bukuresti /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1927-DD.MM.1927
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1220 kg 2690 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2020 kg 4453 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,40 m 43ft 11,55in
Délka:
Length:
8,60 m 28ft 2,57in
Výška:
Height:
3,40 m 11ft 1,86in
Plocha křídla:
Wing Area:
45,00 m2 484.38 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Lorraine-Dietrich o výkonu 331 kW/450 k Lorraine-Dietrich, power 444 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
222 km/h v ? m 137.9 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10 min do 3000 m 10 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7000 m 22966 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
žádná, počítalo se s pohyblivým kulometem v zadní kabině none, proposed flexible machine gun
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Letoun navrhli Major S. Protopopescu a G. Zamfirescu pro letecké konstrukční oddělení firmy S.E.T., které krátce před tím Zamfirescu založil. Podnik poté vyrobil dva prototypy letounu, jeden pro letové a druhý pro statické testy.
Letový prototyp byl však během zkoušek zničen, když došlo během letu k požáru motoru. Pilot stačil s letounem přistát a opustit ho dříve, než celý shořel. Ačkoliv úvodní testy prokázaly dobré vlastnosti letounu, ve vývoji se dále nepokračovalo.
-
Zdroje:
Sources:
Gudju I. a kol.: Romanian Aeronautical Constructions 1905-1974
URL : https://www.valka.cz/Proto-SET-2-t64993#231693 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/other1/protoset2.html

Proto-SET-2 -


URL : https://www.valka.cz/Proto-SET-2-t64993#520466 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více