Sopwith 2B.2 Rhino

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Sopwith 2B.2 Rhino

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Sopwith 2B.2 Rhino Sopwith 2B.2 Rhino
    Originální název:
    Original Name:
    Sopwith 2B.2 Rhino
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1917-DD.MM.191R The Sopwith Aviation Co., Ltd., Kingston-upon-Thames /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1917-DD.MM.191R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.10.1917
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    trojplošník triplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    991 kg 2184 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1628 kg 3590 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    12.5 1) m 41ft1)
    Délka:
    Length:
    9.22 2) m 30ft 3in2)
    Výška:
    Height:
    3.33 m 10ft 11in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    56.86 m2 612 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Beardmore BHP o výkonu 172 kW
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Beardmore BHP, power 230 hp
    two-blade wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    183.5 km/h v 0 m 114 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    24.83 min do 3048 m 24.83 min to 10000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    3658 m 12000 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pevný 7,7mm kulomet Vickers
    1x pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis


    4x 51kg bomba
    1x fixed .303 Vickers machine gun
    1x flexible .3003 Lewis machine gun


    4x 112 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Všechny rozměry jsou pouze předpokládané, protože firemní záznamy jsou rozporné. Jiné možné hodnoty jsou:
    1) 10,06 m
    2) 8,43 m


    Endurance: 4.75 hr
    All dimensions are suspect, as original Sopwith records are inconsistent; other figures quoted:
    1) 33ft
    2) 27ft 8in


    Endurance: 4.75 hr
    Zdroje:
    Sources:
    Mason, Francis K. The British Bomber Since 1914. Putnam, London 1994. ISBN 0-85177-861-5
    Davis, Mick. Sopwith Aircraft, Crowood Press, Ramsbury 1999. ISBN 1-86126-217-5.
    www.britishaircraft.co.uk
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65296#238755Verze : 0
    Avatar
    Sopwith 2B.2 Rhino


    Sopwith 2B.2 Rhino bol projekt dvojmiestneho ťažkého stíhacieho a ľahkého bombardovacieho lietadla a vznikol ako súkromná iniciatíva spoločnosti Sopwith. Bol ďalšou variáciou na tému trojplošná konfigurácia nosných plôch (v tomto prípade všetky s rovnakým rozpätím). Krídla mali klapky pozdĺž celej odtokovej hrany. Konštrukcia trupu a krídiel bola drevená, potiahnutá impregnovaným plátnom. Výzbroj tvoril jeden synchronizovaný guľomet Vickers ráže 7,7mm vpredu a jeden pohyblivý guľomet Lewis ráže 7,7mm v zadnom strelišti. Pilot sedel na úrovni krídiel a pozícia strelca bola za krídlami. S radovým motorom o výkone 230 koní Rhino dosahoval maximálnu rýchlosť 165 km/h vo výške 3048 m. Skúšky prebiehali od roku 1917, ale vzhľadom na neuspokojivé výsledky nikdy neprekonali prototypovú fázu (existovali dva prototypy).

    zdroje:
    members.madasafish.com
    http://www.earlyaviator.com/archive1.htm#list





    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65296#232434Verze : 0