Bell RP-63A Pinball

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Bell RP-63A Pinball

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Bell RP-63A Pinball Bell RP-63A Pinball
    Originální název:
    Original Name:
    Bell RP-63A Pinball
    Kategorie:
    Category:
    jiná kategorie other category
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1944-DD.MM.194R Bell Aircraft Corp., Buffalo, New York
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1944-DD.MM.194R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    5 RP-63A-11
    95 RP-63A-12
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    01.09.1944
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3765 kg 8300 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11.68 m 38ft 4in
    Délka:
    Length:
    9.96 m 32ft 8in
    Výška:
    Height:
    3.84 m 12ft 7in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    23.04 m2 248 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Allison V-1710-93 o výkonu 988 kW Allison V-1710-93, power 1325 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    477 l 126 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    772.5 km/h v ? m 480 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Stroj vznikl z potřeby zkvalitnit střelecký výcvik stíhacích pilotů. Vycházel z modelu Bell P-63 A-9 Kingcobra. Byl zbaven veškeré výzbroje a závěsů pum a přídavných nádrží, byl upraven vstup vzduchu k motoru. Vstup na hřbetu trupu byl zaslepen a náběžné hraně centroplánu se objevily dvě úzké štěrbiny. Potah stroje byl zesílen a celková hmotnost se tím zvýšila o 676 kg.
    Útočící letadlo používalo speciální střelivo z plastu podobného bakelitu. Při zásahu byla inicializována čidla a rozblikala červená světla v koncích křídel. Současně byl upozorněn i pilot terče.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Němeček, Václav. Bell RP-63 Pinball, L+K 1980/11.
    Pelletier, A. J. Bell Aircraft Since 1935, Putnam, London 1992. ISBN 1-55750-056-8.
    Fahey, James C. U.S. Army Aircraft 1908-1946. Ships and Aircraft, Falls Church, 1964.
    United States Army and Air Force Fighters 1916-1961, Harleyford Publications, Letchworth 1961.
    McDowell, Ernest. P-39 Airacobra in Action, Aircraft No.43. Squadron/Signal Publications, Carrollton 1980. ISBN 0-89747-102-4.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65348#232530Verze : 0
    MOD
    Avatar
    www.gaetanmarie.com


    Dva stroje úvodní série. V popředí je první postavený stroj, stroj vzadu má již upravenou štěrbinu vstupu vzduchu, kterou měly sériové stroje.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65348#462221Verze : 0
    MOD