Hitači K9G1 14-Ši

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Hitači K9G1 14-Ši

Hitachi K9G1 14-Shi / 日立 K9G1试-14

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Hitači K9G1 Hitachi K9G1
    Originální název:
    Original Name:
    日立 陆上初歩练习机 试-14
    Kategorie:
    Category:
    cvičný letoun trainer aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1941-DD.MM.1941 Hitachi Aircrafts, Ltd., Ōta /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1941-DD.MM.1941
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1941
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    ? m ?
    Délka:
    Length:
    ? m ?
    Výška:
    Height:
    ? m ?
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    ? m2 ? ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Hitači 13-Ši Typ 1 vzduchem chlazený hvězdicový sedmiválec o výkonu 81 kW (110 k).
    Vrtule dvoulistá dřevěná.
    Hitachi 13-Shi Type 1 seven-cylinder air-cooled radial engine rated at 108 hp,
    driving a two-blade woden propeller.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    žádná None
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - Technické údaje se nedochovaly.
    - Letoun byl postaven továrnou Hitači na základě technických specifikací 14-Ši.
    - Porovnávacích zkoušek v roce 1941 se zúčastnil také prototyp Watanabe K9W1 14-Ši a německý Bücker Bü 131B s označením KXBu1.
    - Japonské konstrukce se neosvědčily, námořnictvo jejich vývoj zastavilo a obě továrny potom vyráběly německý letoun v licenci pro námořnictvo pod označením Kyushu K9W1.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65368#232615Verze : 0
    MOD