Hydraulický otočný jeřáb - nosnost 4 t
Tento automobilní jeřáb vznikl u fy. Horák a (?...) v Praze koncem čtyřicátých let. Protože se v dokumentech 23. letištního praporu Žatec nacházel mezi automobilní technikou i aut. jeřáb Škoda, pátral jsem po podrobnostech a fotografii.
Na počátku padesátých let byla jeho jeřábová zástavba už závodě ve Slaném namontována na podvozek automobilu T-111. Dle sdělení u součastných "pokračovatelů" tradic to bylo v letech 1953/54. Bohužel nemají k disposici žádné bližší informace (mimo fotografie).
Přiložené foto není od 23. lpr, ale je POUZE ILUSTRAČNÍ
Tento automobilní jeřáb vznikl u fy. Horák a (?...) v Praze koncem čtyřicátých let. Protože se v dokumentech 23. letištního praporu Žatec nacházel mezi automobilní technikou i aut. jeřáb Škoda, pátral jsem po podrobnostech a fotografii.
Na počátku padesátých let byla jeho jeřábová zástavba už závodě ve Slaném namontována na podvozek automobilu T-111. Dle sdělení u součastných "pokračovatelů" tradic to bylo v letech 1953/54. Bohužel nemají k disposici žádné bližší informace (mimo fotografie).
Přiložené foto není od 23. lpr, ale je POUZE ILUSTRAČNÍ
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |