Sopwith Triplane (Hispano Suiza)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Sopwith Triplane (Hispano Suiza)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Sopwith Triplane (Hispano Suiza) Sopwith Triplane (Hispano Suiza)
    Originální název:
    Original Name:
    Sopwith Triplane (Hispano Suiza)
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    Sopwith Aviation Co., Ltd., Kingston-upon-Thames /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1916-DD.MM.RRRR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1916 podzim
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    trojplošník triplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    8.69 m 28ft 6in
    Délka:
    Length:
    7.06 m 23ft 2in
    Výška:
    Height:
    3.2 m 10ft 6in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    ? m2 ? ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Hispano-Suiza 8Aa o výkonu 112 kW nebo
    Hispano-Suiza 8Ba o výkonu 149 kW
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Hispano-Suiza 8Aa, power 150 hp, or
    Hispano-Suiza 8Ba, power 200 hp
    two-blade wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    193.1 km/h v ? m 120 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    9 min do 3048 m 9 min to 10000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pevný 7,7mm kulomet Vickers 1x fixed .303 Vickers machine gun
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Lamberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
    Davis, Mick. Sopwith Aircraft, Crowood Press, Ramsbury 1999. ISBN 1-86126-217-5.
    Bruce. J. M. The Sopwith Triplane Part I, Historic Military Triplane No.16. Flight, 19.05.1957.
    Bruce. J. M. The Sopwith Triplane Part II, Historic Military Triplane No.16. Flight, 26.05.1957.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65655#396797Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Sopwith Triplane (Hispano Suiza)


    Sopwith Triplane s motorom Hispano Suiza bol projekt z roku 1916. Oproti klasickému Triplane išlo o značne upravenú konštrukciu. Boli vyrobené dva prototypy sériových čísiel N509 and N510. Prvý s motorom Hispano Suiza o výkone 150 koní, druhý s ešte výkonnejším variantom o sile 200 koní. Celkovo sa zväčšila nosná plocha skoro o 50%, tak aby sa kompenzoval zvýšený výkon motora, ale aj jeho zýšená váha. Vďaka väčšiemu motoru sa lietadlo predĺžilo, čím sa zmenilo aj jeho ťažisko. Pilotov výhľad sa značne zhoršil. Jeden z prototypov (N510) bol zničený počas testov v Eastchurch ešte v roku 1916. Druhý prototyp N509 bol testovaný dlhšiu dobu. Nakoľko sa na ňom stále prejavovaly problémy so smerovou stabilitou (vibrácie smerovky), bol 29. októbra 1917 odpísaný zo stavu. Táto úprava Triplane nesplnila základné očakávania vysokej manévrovateľnosti a zároveň zvýšenej rýchlosti, a tak logicky padlo rozhodnutie tento vývojový program zastaviť.

    zdroj:
    http://www.earlyaviator.com
    www.theaerodrome.com





    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/65655#233198Verze : 0