Kawaniši H3K2 typ 90-2

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Kawaniši H3K2 typ 90-2

Kawanishi H3K2 Type 90-2 "Belle" / 川西 H3K2・九〇式二号飛行艇)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Kawaniši H3K2 typ 90-2 Kawanishi H3K2 Type 90-2
    Originální název:
    Original Name:
    川西 H3K2 九〇式二号飛行艇 (H3K2)
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    川西航空機株式会社 - Kawanishi Kōkūki Kabushiki Kaisha, Nauro
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.11.1932-DD.02.1933
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.12.1932
    Osádka:
    Crew:
    6-9
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    člunový trup flying boat
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    10130 kg 22333 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    17200 kg 37920 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    31,090 m 102ft
    Délka:
    Length:
    22,047 m 72ft 4in
    Výška:
    Height:
    8,128 m 26ft 8in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    214,00 m2 2303.48 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    80,37 kg/m2 16.46 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    3
    Typ:
    Type:
    Rolls-Royce H-10 Buzzard, kapalinou chlazený přeplňovaný dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 742 kW.
    Vrtule dřevěné dvoulisté s pevným úhlem náběhu o průměru 4 115 mm.
    Rolls-Royce H-10 Buzzard twelve-cylinder liquid-cooled supercharged Vee engine, rated at 995 hp for take-off,
    driving a two-blade fixed-pitch propellers of the diameter 13ft 6in.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    224 km/h v 0 m 139.2 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    165 km/h v 1219 m 102.5 mph in 4000 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    23,6 min do 3000 m 23,6 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4950 m 16240 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    2400 km 1491.3 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    8x pohyblivý kulomet Type 89 ráže 7,7 mm
    zdvojené kulomety na přídi, nahoře na obou bocích trupu, a v ocasním střelišti
    Pumový náklad: do 1 000 kg.
    Eight flexible 0.303 inch Type 89 machine-guns.
    twin mountings in an open bow position,
    in two dorsal positions on lateral and
    in a tail position.
    Bomb load: Up to 2,205 lb of bombs.
    Uživatelské státy:
    User States:
    Japonsko (Císařské námořní letectvo) Japan (Imperial Japanese Navy Air Service)
    Poznámka:
    Note:
    九〇式二号飛行艇 - Námořní létající člun typ 90-2
    Spojenecké kódové jméno: Belle


    Letová vytrvalost: 9,5 h


    Kawanishi H3K byl upravenou licenční stavbou Short S.8 Calcutta, většina dílů byla dodána z Velké Británie.
    Společnost Kawaniši Kokuki K. K. získala značné zkušenosti ze stavbou tohoto létajícího člunu a ty potom využila později při konstrukci svých letadel H6K Mavis a H8K Emily.
    九〇式二号飛行艇 - Navy Type 90-2 Flying-Boat
    Allied Code Name: "Belle"


    Endurance: 9 hours 30 minutes


    This flying boat were built under license from an English a Short S.8 Calcutta, using components mostly acquired from England.
    Experience with this design helped Kawanishi in later years when they manufactured the large H6K and H8K flying boats that were used extensively during the war.
    Zdroje:
    Sources:
    Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/66238#234576Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Trojpohledový náčrtek
    Zdroj uveden výše


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/66238#234577Verze : 0
    MOD