Micubiši F1M1 10-Ši

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Micubiši F1M1 10-Ši

Mitsubishi F1M1 10-Shi / 三菱 F1M1・一〇試水上観測機

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši F1M1 10-Ši Mitsubishi F1M1 10-Shi
    Originální název:
    Original Name:
    一〇試水上観測機
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1936-DD.MM.1936 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1936-DD.MM.1936
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    4 prototypy
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.06.1936
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    plováky floats
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1800 kg 3968 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2426 kg 5348 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11,000 m 36ft 1,06in
    Délka:
    Length:
    9,500 m 31ft 2,01in
    Výška:
    Height:
    4,165 m 13ft 7,97in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    29,540 m2 317.97 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Nakajima Hikari 1 o vzletovém výkonu 611 kW; výkon 492 kW v h= 3 400 m
    Vrtule: dvoulistá s pevným úhlem náběhu o průměru 3 048 mm
    One Nakajima Hikari 1 rated at 820 hp for take-off at 2,150 rpm and 660 hp at 11,155 ft and 1,950 rpm,
    driving a two-blade propeller of diameter 10 ft.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    630 l 138.5 UK gallons
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    340 km/h v 3400 m 211.3 mph in 11155 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    285 km/h v 2000 m 177.1 mph in 6562 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    8,58 m/s 1689 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    11,4 min do 5000 m 11,4 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8000 m 26247 ft
    Dolet:
    Range:
    470 km 292 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1070 km 664.9 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet Type 97 ráže 7,7 mm
    1x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm
    Pumy: 2x 60 kg
    Two fixed forward-firing 0.303 in Type 97 machine-guns and
    one flexible rear-firing 0.303 in Type 92 machine-gun
    External load: two 132 lb bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Plovákový pozorovací letoun Observation Seaplane
    Zdroje:
    Sources:
    Rene J.Francillion Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-10: 087021313X.
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
    L+K 2/1977 Monografie Mitsubishi F1M, Václav Němeček
    http://www.combinedfleet.com/ijna/f1m.htm
    http://www.airwar.ru/enc/sww2/f1m.html
    www.geocities.co.jp
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67107#237358Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Náčrtek - pohled z boku
    zdroj archiv autora


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67107#237360Verze : 0
    MOD