Robey Peters R.R.F.25

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Robey Peters R.R.F.25

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Robey Peters R.R.F.25 Robey Peters R.R.F.25
    Originální název:
    Original Name:
    Robey Peters R.R.F.25
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1916-DD.MM.191R Robey & Co., Ltd., Lincoln /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1916-DD.MM.191R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.09.1916
    Osádka:
    Crew:
    3 (pilot a dva střelci)
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1678 kg 3700 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    17.22 1) m 56ft 6in1)
    Délka:
    Length:
    8.99 m 29ft 6in
    Výška:
    Height:
    ? m ?
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    44.92 m2 483.5 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Rolls-Royce Eagle o výkonu 186 kW
    čtyřlistá dřevěná vrtule
    Rolls-Royce Eagle, power 250 hp
    four-blade wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis
    1x pohyblivý dvouliberní bezzákluzový kanón Davis
    1x flexible .303 Lewis machine gun
    1x flexible 2-pdr Davis recoilless gun
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    1) druhý prototyp 16,61 m 1) second prototype 54ft 6in
    Zdroje:
    Sources:
    www.aviastar.org
    www.century-of-flight.net
    www.quarry.nildram.co.uk
    en.wikipedia.org
    users.skynet.be


    Druhý prototyp, s kratšími křídly o shodném rozpětí, pevnou kýlovkou a bez výzbroje.


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67697#399987Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Robey Peters R.R.F.25
    (Robey Peters Davis-Gun Carrier)


    Po zahájení náletů vzducholodí na Anglii vzniklo několik nových letadel, která měla tuto hrozbu odrazit. Poté, co britská admiralita v USA otestovala bezzákluzové dělo, jehož autorem byl Commander Davis, se toto dělo stalo obvyklou výzbrojí těchto prototypů. Jedním z nich byl i Robey Peters R.R.F.25, navržený J. A. Petersem pro firmu Robey & Company, která se jinak zabývala hlavně licenční výrobou. Tak jako většina ostatních kanónových prototypů měl poměrně neobvyklou konstrukci - jednomotorový dvouplošník s kokpitem až na samé zádi, s dvěma střeleckými gondolami zavěšenými pod horními křídly, aby měli střelci možnost volné střelby mimo vrtuli. Letoun byl poháněn dvanáctiválcovým vodou chlazeným motorem Rolls-Royce Eagle o výkonu 186 kW. R.R.F.25 měl nestejné rozpětí křídel. Levá střelecká gondola byla vyzbrojena 7,7mm kulometem Lewis, v pravé byl právě dvouliberní Davisův bezzákluzový kanón, díky své délce 2,13 m nepřehlédnutelný. Pro tuto zbraň bylo v bocích gondoly umístěno osm nábojů, další dva byly ukryty v přiléhajícím křídle.

    Admiralitou byly objednány dva prototypy, první vzlétl v září 1916. Při pokusu o druhý vzlet byl tento letoun poškozen, když se převrátil na záda, při dalším letu byl zničen, když se pokusil střílet z malé výšky. Druhý prototyp, označený Mk.II, měl už nové křídlo, zpevněný ocas a boční okna pro pilota. Celkové rozpětí bylo zmenšené o 61 cm, plocha křídel se naopak zvětšila o 5,89 m2. Tento letoun už měl nést jeden Davis v každé gondole. Objednávka na druhý prototyp byla admiralitou zrušena ještě před jeho dokončením, přesto byl dokončen v lednu 1917 aspoň soukromě. Také tento prototyp byl při pokusu o start zničen a celý projekt byl už definitivně zastaven.

    Prameny:
    www.aviastar.org
    www.century-of-flight.net
    www.quarry.nildram.co.uk


    Zdroj: http://www.earlyaviator.com
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67697#238708Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/fww1/guncarrier.html


    Pro porovnání druhý prototyp zepředu.


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67697#538812Verze : 1
    MOD