Micubiši 2MT4 Ótori

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Micubiši 2MT4 Ótori

Mitsubishi 2MT4 Ohtori / 三菱 「鳳」「2MT4」

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši 2MT4 Mitsubishi 2MT4 Ohtori
    Originální název:
    Original Name:
    海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4]
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1925-DD.03.1925 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1924-DD.03.1925
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.03.1925
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    plováky floats
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1780 kg 3924 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    14,776 m 48ft 5,75in
    Délka:
    Length:
    10,656 m 34ft 11,5in
    Výška:
    Height:
    3,680 m 12ft 1in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    59,00 m2 635.07 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Napier Lion II, kapalinou chlazený třířadý (s válci do W) dvanáctiválec o vzletovém výkonu 335 kW při 1 950 ot/min a 357,9 kW v h= 1 524 m při 2 200 ot/min.
    Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu o průměru 3 410 mm
    Napier Lion II twelvee-cylinder water-cooled W-block (3 banks of 4 cylinders) engine rated at 450 hp at 1,950 rpm for take-off and 480 hp at 5,000 ft at 2,200 rpm,
    driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller of diameter 11ft 2,25in.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    380 l 83.6 UK gallons
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    191 km/h v 1524 m 118.7 mph in 5000 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4000 m 13123 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm v přídi a
    1x pohyblivý zdvojený kulomet Vickers ráže 7,7 mm v zadní kabině.
    Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine-guns in nose mounted and
    one twin flexible mounted 0.303 inch Vickers machine-guns in a rear cocpit.
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4] - experimentální průzkumný hydroplán Othori 海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4] - Experimental reconnaissance seaplane Type Othori


    One built for tests, but the type didn't enter production.
    Zdroje:
    Sources:
    Mark R. Peattie, Sunburst: The Rise of Japanese Naval Air Power, 1909-1941, pp 270-271, Naval Institute Press, Annapolis, 2007, ISBN-10: 1-59144-664-X
    www.historyofwar.org
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67962#288427Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Mitsubishi 2MT4 Ohtori

    • Letoun byl továrnou Mitsubishi upraven z bombardovacího letounu Mistsubishi B1M1 Type 13, stalo se tak na základě požadavku námořního letectva, které v té době požadovalo takovou kategorii letadel.


    • Mitsubishi vyrobila jeden prototyp, a přihlásila jej do soutěže. Námořní letectvo po svých dodavatelích požadovalo aby jejich letouny měly možnost montáže plováků, proto u B1M1 nešlo o zásadní rekonstrukci. Spolu s prototypem od Mitsubishi se soutěže zúčastnily Nakajima-Breguet 19A.2B a Kawasaki - Dornier Do.D.


    • Námořnictvo nakonec soutěž ukončilo bez vybrání vítěze. Jednak Kaigun Koku Hombu nepřesně formulovalo termín "dlouhý dolet" a to byl problém, protože konstruktéři si jej vyložili podle námořnictva chybně a žádný letoun tak nesplnil očekávání.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67962#239176Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Trojpohledový náčrtek a baravné schéma Ohtori.




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67962#239177Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Použité prameny:
    Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, Anapolis; rok 1990, ISBN: 1557505632
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
    www.modelbud.pl
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_B1M
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/67962#239178Verze : 0
    MOD