Micubiši J2M4 32 Kai Raiden [Jack]

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Micubiši J2M4 32 Kai Raiden [Jack]

Mitsubishi J2M4 Model 32 Kai Raiden / 雷電三二型改 (J2M4)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši J2M4 32 Kai Mitsubishi J2M4 32 Kai
    Originální název:
    Original Name:
    三二型
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1944-DD.MM.1944 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1944-DD.MM.1944
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 (druhý prototyp ze dvou vyrobených)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.09.1944
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2823 kg 6224 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3947 kg 8702 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    4307 kg 9495 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,800 m 35ft 5,19in
    Délka:
    Length:
    9,945 m 32ft 7,54in
    Výška:
    Height:
    3,945 m 12ft 11,31in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    20,05 m2 215.82 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    198,6 kg/m2 40.68 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Mitsubishi MK4R-C Kasei 23c (Ha32-23c) turbokompresor Dai-Jijuichi Kaigun Kokusho
    vzletový výkon 1 339 kW (1 820 k), 1 044 kW (1 420 k) v h= 9 200 m
    Vrtule: čtyřlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 350 mm
    Mitsubishi MK4R-C Kasei 23c fourteen-cylinder air-cooled radial, rated at 1,795 hp for take-off, and 1,401 hp at 30,184 ft, driving a four-blade constant-speed metal propeller of 10ft 11,88in diameter
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    570 l + 400 l v přídavné nádrži
    60 l oleje
    125.3 UK gallons and 88 UK gallons in drop tank
    13.2 UK gallons Oil
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    585 km/h v 9200 m 363.5 mph in 30184 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    370 km/h v 3000 m 229.9 mph in 9843 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    19,5 min do 10000 m 19,5 min to 32808 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    11500 m 37730 ft
    Dolet:
    Range:
    1110 km 689.7 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kanón Type 99 model 1 ráže 20 mm - v křídlech po 190 nábojích
    2x pevný kanón e 99 model 2 ráže 20 mm - v křídlech po 210 nábojích
    2x pevný kanón Type 99 model 1 ráže 20 mm –v trupu za kabinou pro střelbu šikmo vzhůru pod úhlem 30° - po 150 nábojích
    Pumy: 2x 60 kg
    Two fuselage-mounted oblique-firing 0.79 in Type 99 Model 1 cannon, 150 rpg and
    two wing-mounted 0,79 in Type 99 Model 2 cannon, 210 rpg and
    two wing-mounted 0.79 in Type 99 Model 1 cannon, 190 rpg
    External stores: two 132 lb bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - Druhý prototyp se od prvého lišil kromě jiného turbokompresoru, prodlouženým trupem, odlišně tvarovanými regulačními klapkami motoru, zvýšenou kapacitou interních nádrží paliva a v průběhu zkoušek byl křídel vyjmut jeden pár kanónů.
    - Výkony obou letadel byly velmi obdobné a obdobné byly i závady na motoru, pro které bylo od dalšího vývoje upuštěno.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Famous Airplanes of the World, Navy Interceptor "Raiden", Bunrindo Co., Ltd., No.61, 1996-11, ISBN978-4-89319-058-1
    http://www.combinedfleet.com/ijna/j2m.htm
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68637#240604Verze : 0
    MOD