Heinkel HE 2

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Heinkel HE 2

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Heinkel HE 2 Heinkel HE 2
    Originální název:
    Original Name:
    Heinkel HE 2
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1923-DD.MM.1925 Svenska Aero AB, Lidingö
    DD.MM.1926-DD.MM.1926 Torpeddepartementet på flottans varv, Stockholm
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1923 -DD.MM.1926
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    4 Svenska
    1 TDS
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    plováky floats
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1700 kg 3748 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2450 kg 5401 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    17,49 m 57ft 4,58in
    Délka:
    Length:
    12,65 m 41ft 6,02in
    Výška:
    Height:
    3,85 m 12ft 7,56in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    53,60 m2 576.95 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Rolls-Royce Eagle IX o výkonu 268 kW
    čtyřlistá dřevěná vrtule
    Rolls-Royce Eagle IX, power 360 hp
    four-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    181 km/h v ? m 112.5 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    4,5 min do 1000 m 4,5 min to 3281 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    5000 m 16404 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kulomet ksp m/22 ráže 7,9 mm 1x flexible 7.9 mm ksp m/22 machine gun
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    http://www.smb.nu/svenskavingar/flygplan.asp?ID=14
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Heinkel_HE_S.II
    http://www.avrosys.nu/aircraft/Spaning/203S3.htm
    http://www.csd.uwo.ca/.../HE2HEINK.html
    http://www.airwar.ru/enc/other1/he2.html
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68661#524495Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Heinkel HE 2
    Hansa typ 42
    S.3


    V roce 1923 se švédské letectvo rozhodlo omladit své průzkumné plovákové letouny Caspar S.1 a objednat modernizovanou verzi. Obrátilo se tedy na konstruktéra tohoto typu, Ernsta Heinkela, který mezitím vybudoval vlastní firmu. Tak vznikl typ Heinkel HE 2 (Heinkel Eindecker 2). Kvůli embargu Versailleské konference na výrobu vojenských letounů v Německu zde vznikla pouze dokumentace, podle které byla zahájena výroba ve v podstatě Heinkelem ovládané firmě Svenska AB.

    Od svého předchůdce se nový typ nijak zvlášť nelišil, v podstatě došlo jen k zabudování nového motoru Rolls Royce Eagle IX o výkonu 268 kW (ve stejné době byl pro porovnávací testy v Anglii zakoupen Fairey IIID, používající stejný motor, který ale byl vážně poškozen, než mohl být otestován) a pozorovatel dostal pohyblivý kulomet ráže 7,9 mm m/22. Postaveny byl tři stroje, později pak přibyly ještě dva - jeden u Svenska Aero AB a jeden byl vyroben námořními dílnami v Galärvarvet. Námořnictvo přidělilo typu označení S.3, "Rolls-Hansy" dostaly trupová čísla od 42 do 46. Snad podle trupového čísla prvního z nich a dědičné přezdívky "Hansa" se někdy tento typ uvádí jako Hansa typ 42. Poslední kus byl sešrotován po dlouhé službě v roce 1935. Uvažovalo se o exportu do Finska i jinam, k tomu ale nedošlo. Později na jeho základě vznikl další pokračovatel, stroj Heinkel HE 4.

    Používán byl na základnách Kustflottan, Göteborg, Karlskrona, Harsfjärden a Hägernäs.

    Zdroj:
    http://www.smb.nu/svenskavingar/flygplan.asp?ID=14
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Heinkel_HE_S.II
    http://www.avrosys.nu/aircraft/Spaning/203S3.htm
    www.csd.uwo.ca
    http://www.airwar.ru/enc/other1/he2.html
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68661#240774Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/other1/he2.html







    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68661#524496Verze : 0
    MOD