Junkers Jumo 211 F

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Junkers Jumo 211 F

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Junkers Jumo 211 F Junkers Jumo 211 F
    Originální název:
    Original Name:
    Junkers Jumo 211 F
    Kategorie:
    Category:
    invertní vidlicový motor inverted vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Junkers Motorenbau GmbH, Dessau, Magdeburg, Kothen, Leipzig, Stettin a Strassburg /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1941-DD.08.1944
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    68,248 all versions
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Junkers Ju 88 C-4
    Avia S-199
    Savoia-Marchetti SM.79JR (Romanian variants)
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    720 kg 1587 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    2173 mm 7ft 1,54in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    804 mm 2ft 7,64in
    Celková výška:
    Overall Height:
    1053 mm 3ft 5,46in
    Vrtání:
    Bore:
    150 mm 5,91in
    Zdvih:
    Stroke:
    165 mm 6,5in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    34,99 l 2135.22 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    Benzín s oktanovým číslem 87 - B4 87 octane rating gasoline - B4
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    přímé vstřikování direct fuel injection
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,5:1 6,5:1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování jednostupňovým dvourychlostním mechanickým kompresorem s mezichladičem vzduchu Supercharged: Two-speed single-stage centrifugal type supercharger with automatic boost control
    Chlazení:
    Cooling:
    přetlakové chlazení kapalinou (Glysantin) Liquid-cooled pressurized, ethylene glycol (Glysantin)
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    985.8 kW při 2600 ot/min 1322 bhp at 2600 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    986 kW (1 340 k) při 2 600 ot/min při vzletu
    890 kW (1 210 k) při 2 400 ot/min - maximální ve výšce 1 900 m
    780 kW (1 060 k) při 2 400 ot/min - maximální ve výšce 5 300 m
    765 kW (1 040 k) při 2 250 ot/min - max. trvalý ve výšce 2 300 m


    Ventilový rozvod OHC, dva sací a jeden výfukový ventil na válec


    Oproti předchozí verzi 211E byla zesílená kliková hřídel, dále byl montován účinnější kompresor DVL
    Motor byl optimalizován pro výšku 5 300 m.
    Power output:
    1,322 hp at 2,600 rpm for take-off
    1,193 hp at 2,400 rpm at 6,234 ft, first supercharger speed
    1,045 hp at 2,400 rpm at 17,388 ft, second supercharger speed
    1,026 hp at 2,250 rpm at 7,546 ft for nominal power.


    Valvetrain: Overhead camshaft, 3 valves per cylinder
    Optimal altitude: 17,388 ft
    Zdroje:
    Sources:
    Antony Kay, Junkers Aircraft & engines 1913-1945, London, Putnam Aeronautical Books, 2004, ISBN 0-85177-985-9.
    http://www.oocities.org/hjunkers/ju_jumo211_a1.htm
    http://en.wikipedia.org/wiki/Junkers_Jumo_211
    www.geocities.com
    www.flightglobal.com
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68850#241758Verze : 1
    MOD