Daimler-Benz DB 605 A

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Daimler-Benz DB 605 A

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Daimler-Benz DB 605 A Daimler-Benz DB 605 A
    Originální název:
    Original Name:
    Daimler-Benz DB 605 A
    Kategorie:
    Category:
    invertní vidlicový motor inverted vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Daimler-Benz Aktiengesellschaft (AG), Stuttgart /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1942-DD.MM.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.1941
    Použití:
    Use:
    Messerschmitt Bf 109 G-2
    Messerschmitt Bf 109 G-5
    Messerschmitt Bf 109 G-6
    Messerschmitt Bf 109 G-8
    Messerschmitt Bf 109 H-1
    Messerschmitt Me 309 V4
    Caproni Vizzola F.6M
    Fiat G.55/0
    Reggiane Re.2004
    IMAM Ro.58
    Savoia-Marchetti SM.91
    Savoia-Marchetti SM.92
    SAAB J 21A-1
    SAAB J 21A-2
    SAAB A 21A-3
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    720 kg 1587 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    2303 mm 7ft 6,67in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    762 mm 2ft 6in
    Celková výška:
    Overall Height:
    1050 mm 3ft 5,34in
    Vrtání:
    Bore:
    154 mm 6,06in
    Zdvih:
    Stroke:
    160 mm 6,3in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    35,7 l 2178.55 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín a oktanovým číslem 87 B4-Treibstoff Gasoline with an octane rating 87 B4-Treibstoff
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    přímý vstřik - vysokotlaké vstřikování fy Bosch Bosch direct fuel AM injection
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    7,5:1 levá řada; 7,3:1 pravá řada 7.5:1 left cylinder bank, 7.3:1 right cylinder bank
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování jednostupňovým odstředivým kompresorem měnitelnými otáčkami v závislosti na výšce. Supercharger: Single-stage variable-speed centrifugal type supercharger driven through a barometrically controlled clutch.
    Chlazení:
    Cooling:
    přetlakové chlazení kapalinou Glysantin Liquid-cooled, pressurized
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1085 kW při 2800 ot/min 1455 bhp at 2800 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    1 085 kW (1 475 k) při 2 800 ot/min,
    997 kW (1 355 k) při 2 800 ot/min v h= 5 700 m bojový výkon,
    794 kW (1 080 k) při 2 300 ot/min v h= 5 500 m zvýšený trvalý výkon.


    Ventilový rozvod: Dva sací ventily a dva sodíkem chlazené výfukové ventily na jeden válec, rozvod OHC.
    Power output:
    1,455 hp at 2,800 rpm for take-off,
    1,336 hp at 2,800 rpm at 18,701 ft for combat power,
    1,065 hp at 2,300 rpm at 18,000 ft for max. continuous power.


    Valvetrain: Two intake and two sodium-cooled exhaust valves per cylinder actuated via a single overhead camshaft per cylinder bank.
    Zdroje:
    Sources:
    www.luftarchiv.de
    frhewww.physik.uni-freiburg.de
    http://w1.1861.telia.com/~u186104874/db605.htm
    kurfurst.org
    http://www.aviation-history.com/engines/db605.htm
    archiv autora


    http://www.airpages.ru/eng/draw/db605ab.shtml

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Daimler-Benz_DB_605#mediaviewer/File:Daimler-Benz_DB_605_airplane_engine.jpg
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68916#242118Verze : 0
    MOD