Daimler-Benz DB 603 A

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Daimler-Benz DB 603 A

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Daimler Benz DB 603 A Daimler Benz DB 603 A
    Originální název:
    Original Name:
    Daimler Benz DB 603 A
    Kategorie:
    Category:
    invertní vidlicový motor inverted vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Daimler-Benz Aktiengesellschaft (AG), Stuttgart /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1942-DD.MM.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    -
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.1939
    Použití:
    Use:
    Dornier Do 217 M
    Dornier Do 335 Pfeil
    Heinkel He 219
    Heinkel He 274
    Messerschmitt Me 309 V1
    Messerschmitt Me 410
    Fiat G.56
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    920 kg 2028 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    2610,5 mm 8ft 6,78in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    830 mm 2ft 8,68in
    Celková výška:
    Overall Height:
    1156 mm 3ft 9,5in
    Vrtání:
    Bore:
    162 mm 6,38in
    Zdvih:
    Stroke:
    180 mm 7,09in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    44,52 l 2716.78 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín a oktanovým číslem 87 B4-Treibstoff Gasoline with an octane rating 87 B4-Treibstoff
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    Přímé vstřikování Direct fuel injection
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    7,5:1 levá řada; 7,3:1 pravá řada 7.5:1 left cylinder bank, 7.3:1 right cylinder bank
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování odstředivým dvoustupňovým mechanickým kompresorem s hydraulickou spojkou. Supercharger: Gear-driven two-stage centrifugal type supercharger
    Chlazení:
    Cooling:
    Chlazení kapalinou s přetlakem Liquid-cooling (water + glycol (50/50)) pressurized.
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1416.8 kW při 2700 ot/min 1900 bhp at 2700 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    1 287 kW (1 750 k) vzletový
    1 192 kW (1 620 k) při 2 650 ot/min v h= 5 700 m bojový výkon s přidaným vstřikem paliva do kompresoru (Notleistung) 30 min,
    1 162 kW (1 580 k) při 2 500 ot/min v h= 0 nepřetržitý zvýšený výkon.


    Optimální výška 5 700 m.


    Ventilový rozvod: OHC, čtyřventilový (dva sací a dva výfukové ventily na válec)
    Power output:
    take-off: 1,726 hp at 2,700 rpm and at sea level
    combat power: 1,598 hp at 2,650 rpm at 18,701 ft with Notleistung (max. 30 min).
    maximum continuous: 1,558 hp, at 2500 rpm at sea level.


    Optimum level: 18,701 ft.


    Valvetrain: Two intake and two exhaust valve per cylinder actuated via a single overhead camshaft per bank.
    Zdroje:
    Sources:
    Marek Ryś, Monografie Dornier Do 335 Pfeil, AJ-Press, rok 2000, ISBN 83-7237-060-5
    http://www.aviation-history.com/engines/db605.htm
    http://www.456fis.org/DAIMLER-BENZ_DB-603.htm
    www.ww2aircraft.net
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68918#242120Verze : 0
    MOD