Daimler-Benz DB 603 E-1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Daimler-Benz DB 603 E-1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Daimler-Benz DB 603E-1 Daimler-Benz DB 603E-1
    Originální název:
    Original Name:
    Daimler-Benz DB 603E-1
    Kategorie:
    Category:
    invertní vidlicový motor inverted vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Daimler-Benz Aktiengesellschaft (AG), Stuttgart /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1943-DD.MM.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.1943
    Použití:
    Use:
    Focke-Wulf Ta 152 C-1, Dornier Do 335 A-1, Arado Ar 240 A-0, Heinkel He 219 A-7
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    910 kg 2006 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    2680 mm 8ft 9,51in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    1167 mm 3ft 9,93in
    Celková výška:
    Overall Height:
    830 mm 2ft 8,68in
    Vrtání:
    Bore:
    162 mm 6,38in
    Zdvih:
    Stroke:
    180 mm 7,09in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    44,52 l 2716.78 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín B4 s oktanovým číslem 87. Gasoline B4 with an octane rating 87.
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    Přímé vstřikování Direct fuel injection
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    7,5:1 / 7,3:1 7,5:1 / 7,3:1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování odstředivým dvoustupňovým mechanickým kompresorem s hydraulickou spojkou. Supercharger: Gear-driven two-stage centrifugal type supercharger
    Chlazení:
    Cooling:
    Kapalinové přetlakové
    Liquid-cooling (water + glycol (50/50)) pressurized.
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1327 kW při 2700 ot/min 1780 bhp at 2700 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    Vzletový 1 327 kW (1 800 k) při 2 700 ot/min
    Bojový 1 324 kW
    trvalý 1 158 kW (1 575 k) při 2 500 ot/min v h= 0 m,
    Motor byl optimalizován na výšku 7 000 m.
    Ventilový rozvod: OHC čtyřventilový (dva sací a dva výfukové ventily na válec).
    Pokud byl použit benzín C3 s oktanovým číslem 100, mohl být zvýšen plnící tlak a při použití MW50 byl max. výkon až 1 655 kW (2 250 k).
    Power output:
    Take-Off: 1,780 hp at 2,700 rpm
    Combat power: 1,780 hp at 2,700 rpm at sea level and
    Nominal power: 1,553 hp at 2,500 rpm at sea level


    Optimal altitude of 22,965 ft.
    Valvetrain: Two intake and two exhaust valve per cylinder actuated via a single overhead camshaft per bank.
    Maximal power output up to 2,220 hp with gasoline C3 (100 octane rating) and a device MW50
    Zdroje:
    Sources:
    Marek Ryś, Monografie Dornier Do 335 Pfeil, AJ-Press, rok 2000, ISBN 83-7237-060-5
    commons.wikimedia.org
    http://www.456fis.org/DAIMLER-BENZ_DB-603.htm
    www.ww2aircraft.net

    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68919#242121Verze : 0
    MOD