NK1F Sakae 21

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

NK1F Sakae 21

榮二一型

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Nakadžima NK1F Sakae Nakajima NK1F Sakae
    Originální název:
    Original Name:
    榮二一型 (栄21型)
    Kategorie:
    Category:
    hvězdicový motor radial engine
    Výrobce:
    Producer:
    中島飛行機株式会社, Nakajima Hikōki Kabushiki Kaisha, Musashi
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1942-DD.MM.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    cca 20000
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.12.1941
    Použití:
    Use:
    A6M3 22
    A6M3 32
    A6M5 52
    A6M5a
    A6M5b
    A6M5 52d-S
    A6M5-K
    J1N
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    14
    Hmotnost:
    Weight:
    590 kg 1301 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1630 mm 5ft 4,17in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    1147 mm 3ft 9,15in
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Vrtání:
    Bore:
    130 mm 5,12in
    Zdvih:
    Stroke:
    150 mm 5,91in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    27,86 l 1700.12 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    Benzín s oktanovým číslem 90 Gasoline with an octane rating 90
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    Dvojitý karburátor Nakadžima Nakajima twin choke carburettor, automatic mixture and boost control.
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    7,2 : 1 7,2 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňovaný jednostupňovým, dvourychlostním kompresorem. Supercharger: Two-speed single stage centrifugal.
    Chlazení:
    Cooling:
    Vzduchem Air-cooled
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    842.6 kW při 2750 ot/min 1130 bhp at 2750 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkon vzletový:
    843 kW (1 146 k) při 2 750 ot/min a plnícím tlaku +300 mmHg (0,4 barů).
    Bojový výkon:
    I. převod. stupeň kompresoru: 820,25 kW (1 115 k) při 2 700 ot/min při plnícím tlaku +200 mmHg (0,267 barů) v h= 2 850 m.
    II. převod. stupeň kompresoru: 731,8 kW (993,5 k) při 2 700 ot/min při plnícím tlaku +200 mmHg (0,267 barů) h= 6 000 m.
    Take-off power 1,130 hp at 2,750 rpm at +5.801 psi.
    Combat power:
    1st stage blowers: 1,100 hp at 2,700 rpm at 9,350 ft at +3.867 psi,
    2nd stage blowers: 980 hp at 2,700 rpm 19,685 ft at +3.867 psi.
    Zdroje:
    Sources:
    Adam Jarski a Waldemar Pajdosz, Seria: Monografie Lotnicze Numer 7, Mitsubishi A6M Zero, Wydanie III, AJ-Press, Gdaňsk, 1995, ISBN 83-86208-25-2
    www.enginehistory.org
    ja.wikipedia.org
    http://www.j-aircraft.com/faq/A6M.htm
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68946#242317Verze : 1
    MOD
    Avatar
    Fotografie motoru Nakajima NK1F Sakae 21
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68946#242325Verze : 0
    MOD