Allison V-1710-39

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Allison V-1710-39

V-1710-F3R

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Allison V-1710-39 Allison V-1710-39
    Originální název:
    Original Name:
    Allison V-1710-39
    Kategorie:
    Category:
    vidlicový motor vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Allison Engine Company
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    47 660 (všechny motory typu V-1710)
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.1938
    Použití:
    Use:
    Curtiss P-40D
    Curtiss P-40E
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    594,2 kg 1310 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    2478 mm 8ft 1,5in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    745 mm 2ft 5,33in
    Celková výška:
    Overall Height:
    1041 mm 3ft 5in
    Vrtání:
    Bore:
    139,8 mm 5,5in
    Zdvih:
    Stroke:
    152,4 mm 6in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    28,031 l 1710.56 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    Benzín s oktanovým číslem 100 Gasoline with Octane Number 100
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    Karburátor Bendix Stromberg PD-12K2 Bendix Stromberg PD-12K2 type carburetter
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,65 : 1 6,65 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňovaní jednostupňovým jednorychlostním odstředivým kompresorem. Supercharged: Single-stage, single-speed centrifugal supercharger.
    Chlazení:
    Cooling:
    kapalinové přetlakové (směs vody a etylenglykolu 70 / 30%) liquid-cooled, pressurised, 70% water and 30% ethylene glycol coolant mixture
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    857.6 kW při 3000 ot/min 1150 bhp at 3000 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    vzletový: 857,5 kW (1 166 k) při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku + 1,541 barů (+1 156 mm Hg),
    nominální: 857,5 kW (1 166 k) v 3 566 m, při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku 1,510 barů (1 133 mm Hg),
    bojový: 1 096 kW (1 490 k) u hladiny moře, při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku 1,896 barů (1 422 mm Hg)
    bojový: 1111,1 kW (1 511 k) v 1 311 m, při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku 1,896 barů (1 422 mm Hg)

    Rozvod: OHC, čtyřventilový (dva sací a dva výfukové ventily, výfukové jsou chlazeny sodíkem)
    Power output:
    take-off: 1,150 hp at 3,000 rpm, boost +22.350 psi,
    continuous: 1,150 hp at 3,000 rpm at 11,700 ft boost +21.901 psi,
    Combat: 1,470 hp at 3,000 rpm at sea level boost +27.499 psi and
    1,490 hp at 3,000 rpm at 4,300 ft boost +27.499 psi

    Valvetrain: Overhead camshaft-actuated, two intake and two exhaust valves per cylinder, sodium-cooled exhaust valve stems.
    Zdroje:
    Sources:
    http://www.lancastermuseum.ca/engine_allison.html
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Allison_V-1710
    www.unlimitedexcitement.com
    www.aviation-history.com
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68971#530765Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Allison V-1710-39
    pro export označen V-1710-F3R
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68971#242403Verze : 0
    MOD