Piaggio P.108T

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Piaggio P.108T

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Piaggio P.108T Piaggio P.108T
    Originální název:
    Original Name:
    Piaggio P.108T
    Kategorie:
    Category:
    transportní letoun cargo aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1942-DD.07.1943 SA Piaggio & C., Pontendera /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1942-DD.07.1943
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    9?
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    07.09.1942
    Osádka:
    Crew:
    6 + 60
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    16000 kg 35274 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    32000 kg 70548 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    33,05 m 108ft 5,18in
    Délka:
    Length:
    24,55 m 80ft 6,53in
    Výška:
    Height:
    7,75 m 25ft 5,12in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    142,85 m2 1537.62 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    4
    Typ:
    Type:
    Piaggio P.XII RC.35 o výkonu 993 kW/1350 k
    třílistá stavitelná vrtule Piaggio
    Piaggio P.XII RC.35, power 1332 hp at 11483 ft
    three-bladed, variable-pitch propeller Piaggio
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    12400 l 3728 Imp gal / 3276 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    439 km/h v 4000 m 272.8 mph in 13123 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    18,65 min do 4000 m 18,65 min to 13123 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6600 m 21654 ft
    Dolet:
    Range:
    2100 km 1304.9 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kulomet SAFAT ráže 12,7 mm ve střelišti Caproni-Lanciani Delta E na hřbetě
    2x kulomet SAFAT ráže 12,7 mm ve střelištích na bocích
    1x kulomet SAFAT ráže 12,7 mm pod trupem
    1x .50 in SAFAT machine gun in a Caproni-Lanciani Delta E turret
    2x .50 in side-mounted SAFAT machine gun
    1x .50 in SAFAT machine gun under the fuselage
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Garello, Giancarlo. Piaggio P.108, Ali d´Italia 15. La Barcarella Aeronautica, Torino 2000.
    Němeček V.: P-108T, letadla 39-45, L+K 1983
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69025#242618Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Po italské kapitulaci převzala přeživší letouny Luftwaffe a intenzivně je využívala, hlavně k evakuačním letům z východní fronty.

    http://www.warbirds.jp/data/ita/htm/p108.htm
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69025#242619Verze : 0
    MOD