Gloster TSR.38

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Gloster TSR.38

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Gloster TSR.38 Gloster TSR.38
    Originální název:
    Original Name:
    Gloster TSR.38
    Kategorie:
    Category:
    protiponorkový/protilodní letoun aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1932-DD.MM.1932 Gloster Aircraft Co. Ltd., Hucclecote
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1932-DD.MM.1932
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.05.1932
    Osádka:
    Crew:
    3
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1969 kg 4340 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3646 kg 8038 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    14.02 m 46ft
    Délka:
    Length:
    11.38 m 37ft 4in
    Výška:
    Height:
    3.51 m 11ft 6in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    56.76 m2 611 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Rolls-Royce Kestrel IIMS o výkonu 447 kW, později
    Rolls-Royce Goshawk VIII o výkonu 515 kW
    dvoulistá vrtule
    Rolls-Royce Kestrel IIMS, power 600 hp, later
    Rolls-Royce Goshawk VIII, power 690 hp
    two-blade propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    244.6 km/h v 0 m 152 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    5.2 m/s 1026 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    9,75 min do 3048 m 9,75 min to 10000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6096 m 20000 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pevný kulomet Vickers a 1x pohyblivý kulomet Lewis, oba ráže 7,7 mm

    770 kg pum nebo 1 torpédo
    1x fixed.303 Vickers machine gun
    1x flexible Lewis machine gun

    1x torpedo or
    1700 lb of bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Letoun vznikl podle požadvaku na nový průzkumný/pozorovací a torpédový letoun. Jednalo se o klasický dvouplošník kovové kostry, která byla z větší části krytá plátnem. Tříčlenná osádka seděla v oteřeném kokpitu, k pohonu byl zvolen motor Rolls-Royce Kestrel IIMS (600 k), který později nahradil výkonější Rolls-Royce Goshawk VIII (690 k).
    Prototyp sériového čísla S1705 poprvé vzlétl v dubnu 1932, sériové se však letoun nestavěl.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    www.britishaircraft.co.uk
    www.aviastar.org
    http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_TSR.38
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69099#242975Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Gloster TSR.38



    http://www.aviastar.org/air/england/gloster_tsr-38.php
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69099#242979Verze : 0
    MOD