Caspar C 35 Priwall

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Caspar C 35 Priwall

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Caspar C 35 Priwall Caspar C 35 Priwall
    Originální název:
    Original Name:
    Caspar C 35 Priwall
    Kategorie:
    Category:
    dopravní letoun passenger aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1928-DD.MM.1928 Caspar Werke AG, Travemünde /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1928-DD.MM.1928
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2 + 8
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2400 kg 5291 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    4600 kg 10141 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    16,72 m 54ft 10,26in
    Délka:
    Length:
    13,24 m 43ft 5,25in
    Výška:
    Height:
    4,78 m 15ft 8,18in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    69,00 m2 742.71 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    BMW VIU o výkonu 552 kW/750 k BMW VIU, power 740 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    203 km/h v ? m 126.1 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4000 m 13123 ft
    Dolet:
    Range:
    1000 km 621.4 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    http://www.histaviation.com/Caspar_C_35.html
    www.1000aircraftphotos.com
    http://www.en.wikipedia.org/wiki/Caspar_C_35
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69155#243228Verze : 0
    Avatar
    Caspar C-35

    Historie :
    Letoun Caspar C-35 byl dalším z řady strojů, vyprojektovaných a postavených v německé továrně Karl Caspar AG. V meziválečném období v Německu musely skoro všechny nově vznikající konstrukce maskovat svůj pravý účel. Německu byla zakázáno vyzbrojovat vojenské letectvo a hlavně projektovat nové stroje a tak se pravý účel strojů musel maskovat. Příkladem může být i letoun Caspar C-35, sice to byl civilní letoun pro dopravu osmi cestujících, ale po malých konstrukčních úpravách se z něj mohl stát ryze vojenský letoun. Uvažovalo se o dvou vojenských verzích, první transportní a druhé námořní. První zkušební let proběhl v roce 1928 v Travemünde a stroj pilotoval W. Noack. Po úspěšném zalétání byl stroj v dubnu 1928 zaregistrován u Caspar AG, ale už v srpnu téhož roku dostal stroj civilní označení D-1360 a létal pro společnost DLH (Deutsche Luft Hansa). Byl vyroben pouze jeden exemplář a i ten měl krátkou životnost, byl zničen v červenci 1930.
    Letoun Caspar C-35 byl desetimístný dvouplošník s pevným podvozkem. Poháněl ho řadový dvanáctiválec BMW VIU, chlazený ethylenglykolem, o výkonu 563 kW. Rychlost letounu byla 203 km/h, rychlost cestovní byla 180 km/h a rychlost přistávací 95 km/h. Letoun létal bez výzbroje.

    Zdroj:
    http://www.histaviation.com/Caspar_C_35.html
    www.1000aircraftphotos.com
    www.romantic-love.info
    http://www.en.wikipedia.org/wiki/Caspar_C_35
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69155#243227Verze : 0
    Avatar
    Na všech fotografiich se jedná o stejný letoun, registrační značka D-1360. Na prvni fotografii, kdy letoun stojí na stojánce letiště Schiphol v Amsterdamu, má už stroj zalepená vyhlídková okna na boku trupu.


    Zdroj:
    http://www.histaviation.com/Caspar_C_35.html
    www.1000aircraftphotos.com







    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69155#243229Verze : 0