Daimler-Benz DB 601 Aa

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Daimler-Benz DB 601 Aa

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Daimler-Benz DB 601 Aa Daimler-Benz DB 601 Aa
    Originální název:
    Original Name:
    Daimler-Benz DB 601 Aa
    Kategorie:
    Category:
    invertní vidlicový motor inverted vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Daimler-Benz AG, Stuttgart /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1938-DD.MM.1943
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Messerschmitt Bf-109E-3
    Bf-109 E-4
    Heinkel He 111 P-0
    Heinkel He 118 V4
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    590 kg 1301 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1722 mm 5ft 7,75in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    739 mm 2ft 5in
    Celková výška:
    Overall Height:
    1027 mm 3ft 4,5in
    Vrtání:
    Bore:
    150 mm 5,91in
    Zdvih:
    Stroke:
    160 mm 6,3in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    33,93 l 2070.54 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín a oktanovým číslem 87 B4-Treibstoff Gasoline with an octane rating 87 B4-Treibstoff
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    přímý vstřik - vysokotlaké vstřikování fy Bosch Bosch direct fuel injection
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,9 : 1 6,9 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování jednostupňovým odstředivým kompresorem měnitelnými otáčkami v závislosti na výšce. Supercharger: Single-stage variable-speed centrifugal type supercharger driven through a barometrically controlled clutch.
    Chlazení:
    Cooling:
    přetlakové chlazení kapalinou Glysantin Liquid-cooled, pressurized.
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    864.3 kW při 2500 ot/min 1159 bhp at 2500 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    864 kW (1 175 k) při 2 500 ot/min při vzletu a v h= 0 m.
    787 kW (1 070 k) při 2 500 ot/min v h= 3 700 m bojový výkon
    647 kW (880 k) při 2 400 ot/min v h= 4 500 m – trvalý výkon.


    Optimální výška: 4 000 m.


    Ventilový rozvod: Dva sací ventily a dva sodíkem chlazené výfukové ventily na jeden válec, rozvod OHC.
    Power output at take-off:
    1,159 hp at 2,500 rpm
    Combat power:
    1,055 hp at 12,139 ft at 2,500 rpm.
    Maximum continuous:
    868 hp at 14,764 ft at 2,400 rpm.


    Optimum level: 13,123 ft.


    Valvetrain: Two intake and two sodium-cooled exhaust valves per cylinder actuated via a single overhead camshaft per cylinder block.
    Zdroje:
    Sources:
    www.luftarchiv.de
    http://www.aviation-history.com/engines/db605.htm
    http://en.wikipedia.org/wiki/Daimler-Benz_DB_601
    aviationshoppe.com
    www.enginehistory.org
    frhewww.physik.uni-freiburg.de
    kurfurst.org
    archiv autora

    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69275#243777Verze : 0
    MOD