Keystone PK-1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Keystone PK-1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Keystone PK-1 Keystone PK-1
    Originální název:
    Original Name:
    Keystone PK-1
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1930-DD.09.1931 Keystone Aircraft Corp., Bristol, Pennsylvania
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1930-DD.09.1931
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    18 (A8507/8524)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    5
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    člunový trup flying boat
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    4258 kg 9387 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    7500 kg 16534 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    7745 kg 17074 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    21.95 m 72ft
    Délka:
    Length:
    14.91 m 48ft 11in
    Výška:
    Height:
    5.11 m 16ft 9in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    113.9 m2 1226 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Wright R-1820-64 Cyclone o výkonu 429 kW
    třílistá na zemi stavitelná kovová vrtule
    Wright R-1820-64 Cyclone, power 575 hp
    three-bladed ground adjustable metal propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    2839-3180 l 750-840 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    193.1 km/h v 0 m 120 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    160.9 km/h v ? m 100 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    11 min do 1524 m 11 min to 5000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    2957 m 9700 ft
    Dolet:
    Range:
    2011.7 km 1250 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    2180.7 km 1355 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kulomet ráže 7,62 mm v otevřeném střelišti na přídi
    1x kulomet ráže 7,62 mm v otevřeném střelišti na hřbetě

    417 kg pum pod křídly
    1x flexible .30 machine gun in bow
    1x flexible .30 machine gun in the rear cockpit

    920 lb of bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Johnson, E. R. United States naval aviation, 1919-1941. McFarland, Jefferson 2011. ISBN 978-0-7864-4550-9.
    http://www.americancombatplanes.com/pn7_4.html
    http://www.history.navy.mil/avh-vol2/appen1-2.pdf





    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69363#460918Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Keystone PK-1

    Tento létací člun byl jedním z těch, které vznikly na základě požadavku amerického námořnictva z roku 1928, kdy měly firmy Martin, Keystone, Douglas a Hall Aluminum vytvořit sériové varianty prototypu PN-12 (respektive PN-11), vzniklého u Naval Aircraft Factory. V listopadu 1929 bylo objednáno 18 strojů u firmy Keystone Aircraft Corp., které se opět mírně odlišovaly od výchozího prototypu - nejvíce dvojitými ocasními plochami a motory, v tomto případě Wright R-1820-64 Cyclone. Jinak to byl klasický dvouplošný létací člun s kovovým trupem a kovovou konstrukcí křídel a ocasních ploch, potaženou plátnem. Pospední stroje převzalo námořnictvo v září 1931 a ve službě zůstaly až do července 1938. Používány byly hlavně v Pacifiku, kde 12 strojů (používala je např. letka VP-1) mělo základnu na Ford Island v Pearl Harboru.

    Zdroj:
    http://www.aero-web.org/specs/keystone/pk-1.htm
    http://www.history.navy.mil/branches/dictvol2.htm
    sanctuaries.noaa.gov
    http://www.aerofiles.com/_keys.html

    PK-1, srpen 1931. Zdroj: http://www.bestfreeforums.com/forums/posting-vp447-httpseawingscou.html
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69363#244118Verze : 0
    MOD