Fiat CR.20

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Fiat CR.20

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Fiat CR.20 Fiat CR.20
    Originální název:
    Original Name:
    Fiat CR.20
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1926-DD.MM.1929 SA Aeronautica d’Italia, Torino /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1926-DD.MM.1929
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    250
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    16.06.1926
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    970 kg 2138 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1390 kg 3064 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,800 m 32ft 1,82in
    Délka:
    Length:
    6,710 m 22ft 0,17in
    Výška:
    Height:
    2,790 m 9ft 1,84in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    25,65 m2 276.09 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    54,19 kg/m2 11.1 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Fiat A.20 vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 306 kW (410 k).
    Vrtule dvoulistá
    Fiat A.20, twelve-cylinder inline vee liquid-cooled engine, rated for 393 hp take-off,
    driving two-blade propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    276 km/h v 1000 m 171.5 mph in 3281 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    240 km/h v 1500 m 149.1 mph in 4921 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    13,62 min do 5000 m 13,62 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    7900 m 25919 ft
    Dolet:
    Range:
    600 km 372.8 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm. Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine guns.
    Uživatelské státy:
    User States:




    Poznámka:
    Note:
    Fiat CR.20 byl druhým typem stíhacího letounu ing. Celestina Rosatelliho, který byl sériově vyráběn (první byl Fiat CR.1).
    Jednalo se opět o jedenapůlplošník, který měl spodní křídlo s větším rozpětím než horní. Obvykle to bylo naopak. Konstrukce byla celodřevěná potažená plátnem. Podvozek byl tuhý neodpružený.
    The Fiat CR.20 was the second Fiat fighter designed by Celestino Rosatelli to enter service with the Italian Air Force, following on from the CR.1. That earlier fighter was a largely conventional aircraft for its period, with a fabric-covered wooden framework. Its only unusual feature was its sesquiplane wings, with a larger bottom wing and smaller top wing, the reverse of the normal pattern
    Zdroje:
    Sources:
    www.historyofwar.org
    http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.20
    http://www.airwar.ru/enc/fww1/cr20.html
    http://nibbio14.altervista.org/cr20.html
    www.geocities.co.jp
    www.aerei-italiani.net - foto
    archiv autora



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69444#244551Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Fotografie Fiatu CR.20
    zdroj uveden výše


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69444#244552Verze : 0
    MOD