INT - Airbus A319CJ

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

INT - Airbus A319CJ

Airbus ACJ319

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Airbus A319CJ Airbus A319CJ
    Originální název:
    Original Name:
    Airbus A319CJ
    Kategorie:
    Category:
    dopravní letoun passenger aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1999-DD.MM.2001 Deutsche Airbus GmbH, Hamburg
    DD.MM.2001-DD.MM.20RR Airbus SAS, Hamburg
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1999-DD.MM.20RR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ~80
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    28.05.1999
    Osádka:
    Crew:
    2 + 8/441)
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    45500 kg 100310 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    76500 kg 168654 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    34,092) m 111ft 10,13in 2)
    Délka:
    Length:
    33,84 m 111ft 0,27in
    Výška:
    Height:
    11,76 m 38ft 6,99in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    122,60 m2 1319.66 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    dvouproudový turbofan
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    ACJ319-115: CFM International CFM56-5B7/P o tahu 120,10 kN
    ACJ319-132: International Aero Engines V2524-A5 o tahu 108,89 kN
    ACJ319-133: International Aero Engines V2527M-A5 o tahu 110,32 kN
    ACJ319-115: CFM International CFM56-5B7/P, thrust 27000 lb
    ACJ319-132: International Aero Engines V2524-A5, thrust 24480 lb
    ACJ319-133: International Aero Engines V2527M-A5, thrust 24800 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    23750-40990 l 5224-9017 Imp gal / 6274-10828 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    871 km/h v 11000 m 541.2 mph in 36089 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    828.5 km/h v 11000 m 514.8 mph in 36089 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    2.5 m/s 492.1 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    12500 m 41010 ft
    Dolet:
    Range:
    7410 km 4604.4 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    11110 km 6903.4 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:

    (A319-115CJ)












    (A319-115CJ)











    Poznámka:
    Note:
    1) kapacita se liší podle zákazníka, české armádní stroje mají jako základ 44 míst s možností rozšířit na 100
    2) s sharklety 35,80 m


    V současné době používá AČR dva tyto letouny (2801 a 3085). Oproti standardním strojům mají několik odlišností. Karbonové brzdy Messier-Bugatti, integrované schůdky a interiér podle vlastní specifikace.
    1) depends on client
    2) with Sharklets 117 ft 5 in
    Zdroje:
    Sources:
    Cvrkal, Milan. Airbus A319 Corporate Jet, L+K 2006/02.
    Jackson, Paul. Jane's All the World's Aircraft 2004-2005. Jane's Information Group, Coulsdon 2004.
    www.airbus.com
    http://www.cs-letectvi.cz/letadla/airbus-a319
    http://www.afterburner.cz/clanky/a319cj.htm
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#244753Verze : 1
    MOD
    Avatar
    Materiál z Airbusu A319CJ (3085) 241. dopravní letky je na letišti v Bamaku překládán do jedné z dvojice T815-26WV25 nasazených v sestavě prvního českého kontingentu mise EU TM, březen 2013. Vozidla pochází z výzbroje 43. výsadkového mechanizovaného praporu.

    (MO ČR - www.army.cz)


    Linked from : http://forum.valka.cz/topic/postview/485371
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#485372Verze : 0
    MOD
    Avatar
    en.wikipedia.org


    Český A319-115X(CJ) v portugalském Maru
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#541468Verze : 1
    MOD
    Avatar
    en.wikipedia.org



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#541460Verze : 0
    MOD
    Avatar
    commons.wikimedia.org


    Brazilský VC-1A v Curychu.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#541465Verze : 1
    MOD
    Avatar
    en.wikipedia.org



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#541546Verze : 0
    MOD
    Avatar
    en.wikipedia.org



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#541471Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Airbus A319CJ (OM-BYK, výrobní číslo 1485, rok výroby 2001) provozovaný u Letecký útvar Ministerstva vnitra Slovenské republiky, září 2017. Slovenská republika ho koupila za 34,9 miliónů eur od švýcarské společnosti Comlux. První A319CJ (OM-BYA) je u leteckého útvaru oficiálně ve službě od 14. června 2016, druhý Airbus (OM-BYK) vstoupil do služby 2. září 2017. Oba stroje slouží jako náhrada za vyřazené Tu-154M.




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69504#583772Verze : 1
    MOD