Reggiane Re.2001 Delta

     
Název:
Name:
Reggiane Re.2001 Delta Reggiane Re.2001 Delta
Originální název:
Original Name:
Reggiane Re.2001 Delta
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (MM.9920)
První vzlet:
Maiden Flight:
12.09.1942
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2680 kg 5908 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m 36ft 1,06in
Délka:
Length:
7,760 m 25ft 5,5in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
20,40 m2 219.58 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
131,37 kg/m2 26.91 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Isotta-Fraschini Delta RC 16/48, vzduchem chlazeny invertní dvanáctiválec o vzletovém výkonu 840 koní
Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček.
Isotta-Fraschini Delta RC 16/48, twelve-cylinder air-cooled 60° inverted Vee, rated at 806 hp for take-off,
driving a three-blade constant-speed propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
478 km/h v 5760 m 297 mph in 18898 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
9100 m 29856 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm, levý 390 a pravý 350 nábojů a
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm, 600 nábojů pro každý.
Two fixed forward-firing 0.50 inch Breda-SAFAT machine guns in the upper nose, 390 rounds left and 350 rounds right and
two fixed forward-firing 0.303 inch Breda-SAFAT machine guns mounted in the wings, 600 rpg.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Re.2001 Delta byl prototyp poháněný vzduchem chlazeným invertním motorem Isotta-Fraschini Delta RC 16/48, motorů Alfa Romeo RA.1000 RC 41-I Monsone byl totiž stálý nedostatek a tak Regia Aeronautica objednala celkem 100 letadel s motory Isotta-Fraschini. Zkoušky ale prokázaly, že letoun trpí podmotorováním a tím i nízkými výkony, proto byla objednávka záhy zrušena. Re.2001 Delta - Prototype version powered by Isotta-Fraschini Delta RC 16/48 engine. After tests when a top speed of only 478 km/h at 5,760 m was reached, the Regia Aeronautica cancelled the 100 variants on order.
Zdroje:
Sources:
L+K 17/1970, Letadla 1939 - 45,
http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2001.html
http://www.comandosupremo.com/Re2001.html
www.historyofwar.org
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2001-Delta-t69562#244971 Verze : 0
Fotografie Delty
zdroj uveden výše
Reggiane Re.2001 Delta -


Reggiane Re.2001 Delta -


URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2001-Delta-t69562#244972 Verze : 0
Reggiane Re.2001 Delta







Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2001d.html
Reggiane Re.2001 Delta -


Reggiane Re.2001 Delta -


URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2001-Delta-t69562#345710 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více