Reggiane Re.2000 C

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Reggiane Re.2000 C

Reggiane Re.2000 Catapultabile

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Reggiane Re.2000 Catapultabile Reggiane Re.2000 Catapultabile
    Originální název:
    Original Name:
    Reggiane Re.2000 Catapultabile
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1941-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1941-DD.MM.1942
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2 prototypy
    8 (Sn. MM.8281 - MM.8288)


    První vzlet:
    Maiden Flight:
    21.05.1941
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    jiné other
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2673 kg 5893 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3609 kg 7956 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11,000 m 36ft 1,06in
    Délka:
    Length:
    7,990 m 26ft 2,56in
    Výška:
    Height:
    3,200 m 10ft 5,98in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    20,40 m2 219.58 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    176,91 kg/m2 36.23 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Piaggio P.XI bis RC.40, dvouhvězdicový čtrnáctiválec o výkonu 736 kW.
    Vrtule trojlistá Piaggio-D'Ascanio P.1001 s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 100 mm
    Piaggio P.XI bis RC.40, fourten-cylinder two row radial air cooled, rated 986 hp,
    driving Piaggio-D'Ascanio P.1001 three-bladed constant speed propeller of 10ft 2in diameter.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1 490 l 327 UK gallons
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    525 km/h v 5000 m 326.2 mph in 16404 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    430 km/h v ? m 267.2 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    7,75 min do 6000 m 7,75 min to 19685 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    10000 m 32808 ft
    Dolet:
    Range:
    1290 km 801.6 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm s 300 náboji na zbraň
    Pumová zátěž: do 200 kg (1x 100 kg).
    Two 0.50 inch Breda-SAFAT fixed forward-firing in the upper nose, 300 rpg.
    Bomb load: Up to 440 lb (two 220lb bombs).
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Verze letounu Re.2000C představovala úpravu stíhacích letadel pro provoz na katapultech bitevních lodí. Letoun byl upraven tak, aby mohl být katapultován, byl tedy zesílen a na křídlech blízko trupu byly instalovány závěsníky pro katapult. Motor byl instalován výkonnější, dále vzrostl objem palivových nádrží, protože letoun po splnění úkolů přistával na pozemních základnách. Těchto deset přestavěných letadel bylo významnou posilou námořního letectva, které pro tento účel používalo dvouplošné Ro.43 a Ro.44. Letouny rozeznáme podle nezaklené zadní části kabiny. Re.2000C Serie II
    Ship-borne version, 10 built. Serie II had a 1,025 hp Piaggio P.XIbis engine and arrester gear. Until then the work was done by obsolete biplanes (Meridionali Ro.43 and Ro.44). The Italian Air Force (Reggia Aeronautica) feared that the interests of the Navy would endanger their own expansion plans. The Re.2000 wasn't considered a critical aircraft however, and thus the Air Force was happy to hand over 10 aircraft that were impressed by then.
    Because of the size of the ships the Re.2000's were placed upon (Battleships and Cruisers), the aircraft would after launch carry on with their mission and then land on a land base.
    Zdroje:
    Sources:
    Cattaneo Gianni, The Reggiane Re. 2000, Profile Publications No.123, Leatherhead, UK, rok 1966
    http://home.att.net/~historyzone/Reggiane.html
    www.xs4all.nl
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69816#245840Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Fotografie námořních Re.2000 C
    Zdroj uveden výše




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69816#245864Verze : 0
    MOD