Reggiane Re.2000 - přehled verzí
Reggiane Re.2000 - prototyp
vyroben jeden letoun, na kterém byla upravována palivová soustava
Reggiane Re.2000 serie I.
sériové letouny byly vyráběny především pro export do Maďarska a Švédska (označen J-20), Regia Aeronautica upřednostnila Macchi C.200
Reggiane Re.2000 C serie II.
několik letadel bylo vyrobeno pro Regia Marina Italia, tyto letouny měly závěsy pro katapultovaný vzlet z válečných lodí, přistání mělo být na pevnině, což bylo realizovatelné s ohledm na dlouhý dolet a velikost Středozemního moře.
Reggiane Re.2000 GA serie III.
letoun měl původně operovat nad Etiopií, do křídel byly přidány palivové nádrže, tím se dolet prodloužil až na 1 400 km.
MÁVAG Heja II.
Maďarsko zakoupilo spolu se 70 letouny Falco (v Maďarsku označené Heja I.) právo na licenční výrobu, výroba proběhla ve vagónce Magyar Állami Vagon és Gépgyár, letoun byl přezbrojen kulomety Gebauer ráže 12,7 mm a pohon obstaral licenčně vyráběný motor Gnome-Rhône 14kfs Mistral-Major, v Maďarsku označený Manfred-Weiss WM K-14 s vrtulí Hamilton Standard, celkem zde bylo vyrobeno 203 letadel.
Zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2000
Reggiane Re.2000 - prototyp
vyroben jeden letoun, na kterém byla upravována palivová soustava
Reggiane Re.2000 serie I.
sériové letouny byly vyráběny především pro export do Maďarska a Švédska (označen J-20), Regia Aeronautica upřednostnila Macchi C.200
Reggiane Re.2000 C serie II.
několik letadel bylo vyrobeno pro Regia Marina Italia, tyto letouny měly závěsy pro katapultovaný vzlet z válečných lodí, přistání mělo být na pevnině, což bylo realizovatelné s ohledm na dlouhý dolet a velikost Středozemního moře.
Reggiane Re.2000 GA serie III.
letoun měl původně operovat nad Etiopií, do křídel byly přidány palivové nádrže, tím se dolet prodloužil až na 1 400 km.
MÁVAG Heja II.
Maďarsko zakoupilo spolu se 70 letouny Falco (v Maďarsku označené Heja I.) právo na licenční výrobu, výroba proběhla ve vagónce Magyar Állami Vagon és Gépgyár, letoun byl přezbrojen kulomety Gebauer ráže 12,7 mm a pohon obstaral licenčně vyráběný motor Gnome-Rhône 14kfs Mistral-Major, v Maďarsku označený Manfred-Weiss WM K-14 s vrtulí Hamilton Standard, celkem zde bylo vyrobeno 203 letadel.
Zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2000