CZK - T 334.0

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

CZK - T 334.0

    Avatar
    Dieselhydraulická lokomotiva typu C o výkonu 410 k je určena pro lehkou a střední posunovací práci maximální rychlostí 30 km/h a pro nákladní traťovou práci maximální rychlostí 60 km/h.


    Hlavní technické údaje:


    Rozchod: 1435 mm
    Uspořádání dvojkolí: C
    Délka s nárazníky: 9440 mm
    Největší šířka: 3070 mm
    Největší výška nad temenem kolejnice: 4015 mm
    Celkový rozvor: 4200 mm
    Nejmenší poloměr projížděného oblouku: 80 m
    Váha vyzbrojené lokomotivy: 40 500 kg
    Váha prázdné lokomotivy: 38 500 kg
    Největší dovolená rychlost: 30 km/h, 60 km/h
    Největší dovolená rychlost při technicko-bezpečnostní zkoušce: 70 km/h
    Maximální tažná síla při práci 30 km/h: 10 250 kg
    Maximální tažná síla při práci 60 km/h: 5750 kg
    Druh spřáhla: šroubovka
    Obrys lokomotivy: ČSN 28 0329
    Motor: ČKD 12 V 170 DR
    Celkový zdvihový objem motoru: 52,6 litrů
    Průměr dvojkolí: 1000 mm
    Tloušťka obruče max/min: 75/35 mm
    Šířka obruče: 140 mm
    Vzduchojemy: 2x200 litrů
    Kompresory: 2x W 115/80
    Nasáté množství vzduchu: 50m3/h
    Nejvyšší provozní přetlak: 8 kg/cm2
    Počet chladících článků hydraulické převodové skříně: 3
    Počet chladících článků motorového oleje: 2
    Počet chladících článků vodního okruhu motoru: 12
    Zásoba paliva: 1050 litrů
    Množství vody v chladícím okruhu: 360 litrů
    Zásoba písku: 4x50 litrů
    Volnoběžné otáčky motoru: 650 až 700 ot/min
    1.jízdní stupeň: 700 ot/min
    2.jízdní stupeň: 800 ot/min
    3.jízdní stupeň: 950 ot/min
    4.jízdní stupeň: 1150 ot/min
    5.jízdní stupeň: 1250 ot/min
    6.jízdní stupeň: 1360 ot/min
    Napájení elektrické instalace: 110 V
    Vedlejší napětí: 24V
    Provozní taplota chladící vody: 70 až 80 st.C
    Provozní taplota oleje motoru: 75 až 85 st.C
    Provozní taplota hydraulické převodové skříně: 80 až 90 st.C


    Zdroj: Knižnice motorových trakcí - Motorové lokomotivy T 324.0 a T 334.0, Nakladatelství dopravy a spojů, Praha 1964, druhé vydání, Bohumír Jankovský-Josef Zderčík
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69903#246052Verze : 0
    Avatar
    Foceno v železniční stanici Štětí. Údajně poslední provozní lokomotiva v řadách ČD.
    Zdroj: soukromý archiv.


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69903#246054Verze : 0
    Avatar
    Lokomotiva T 334 v Železničním muzeu Lužná u Rakovníka.

    Foto autor 9. srpna 2009.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69903#329080Verze : 0