Macchi C.200bis

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Macchi C.200bis

Macchi MC.200bis

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Macchi C.200bis Macchi C.200bis
    Originální název:
    Original Name:
    Macchi C.200bis
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1942-DD.MM.1942 SA Aeronautica Macchi, Varese /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1942-DD.MM.1942
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    11.04.1942
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2026 kg 4467 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2280 kg 5027 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,580 m 34ft 8,54in
    Délka:
    Length:
    8.520 m 27ft 11,43in
    Výška:
    Height:
    3.250 m 10ft 8in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    16,82 m2 181.05 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    135,55 kg/m2 27.76 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Piaggio P.XIX R.C.45 o výkonu 880 kW v h= 4 500 m
    Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček Piaggio P.1001
    Piaggio P.XIX R.C.45 power 1,180 hp at 14,764 ft,
    driving three blade constant speed Piaggio P.1001 propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    396 l (313 + 83) 87 UK gallons(69 + 18)
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    535 km/h v 4500 m 332.4 mph in 14764 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    km/h v m mph in ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    18,5 m/s 3641.7 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    9280 m 30446 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm s 370 náboji na hlaveň
    Two 0.5 in machine guns Breda-SAFAT fixed forward firing in the upper nose, 370 rpg
    Uživatelské státy:
    User States:
    Itálie Italy (Regia Aeronautica)
    Poznámka:
    Note:
    Letoun vznikl úpravou sériového C.200,
    do výroby se C.200bis nedostal, protože RA objednala modernější a výkonnější letoun Macchi C.202
    Converted from an early production C.200, did not enter production as the C.200bis had been replaced by more advanced designs Macchi C.202.
    Zdroje:
    Sources:
    William Green a Gordon Swanborough, The Great Book of Fighters, St. Paul, Minnesota, MBI Publishing, rok 2001, ISBN: 0-76031-194-3.
    L+K 15/1985, Letadla 39 - 45, Václav Němeček
    http://it.wikipedia.org/wiki/Macchi_M.C.200
    http://www.aviastar.org/air/italy/a_macchi.html
    http://www.airwar.ru/enc/fww2/mc200.html
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69944#246184Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Fotografie prototypu Macchi C.200bis, na první pohled se od řadových C.200 odlišoval krytem motoru.
    zdroj uveden výše


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/69944#246187Verze : 0
    MOD