Avro Manchester (prototyp)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Avro Manchester (prototyp)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Avro Manchester Avro Manchester
    Originální název:
    Original Name:
    Avro Manchester
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1939-DD.05.1940 A. V.Roe & Co. Ltd., Manchester
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1939-DD.05.1940
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    25.07.1939 testy trvaly do listopadu 1939
    Osádka:
    Crew:
    4-5
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    13350 kg 29432 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    25401 kg 56000 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    24.430 m 80ft 2in
    Délka:
    Length:
    20.830 m 68ft 4in
    Výška:
    Height:
    5.940 m 19ft 6in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    98.24 m2 1057.5 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    207,78 kg/m2 42.56 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Rolls-Royce Vulture I kapalinou chlazený čtyřiadvacetiválec s řadami válců do X o výkonu 1 327 kW (1 805 k) při 2 850 ot min a plnícím tlaku 0,414 barů (310,291 mm Hg), praktický výkon byl nižší 1 081 - 1 156 kW (1 470 - 1 571 k).
    Vrtule třílisté s konstantní rychlostí otáček.
    Rolls-Royce Vulture I twenty-four cylinder supercharged liquid-cooled X engine rated 1,780 hp at 2,850 rpm +6 psi boost but practical performance 1,450 - 1,550 hp,
    driving a three-blade constant-speed propellers.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    426.5 km/h v 5182 m 265 mph in 17000 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    5852 m 19200 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    www.jaapteeuwen.com
    http://www.samoloty.ow.pl/str248.htm
    archiv autora


    Velmi zajímavá fotografie, jedná se sice o druhý prototyp, který byl v RAE zkoušen na katapultu.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70410#247822Verze : 1
    MOD
    Avatar
    http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft28276.htm





    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70410#535558Verze : 0
    MOD