SOV - TZ-5-375 (cisternový automobil)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

SOV - TZ-5-375 (cisternový automobil)

    Avatar
    Pojízdná čerpací stanice TZ-5-375
    - označení v armádním a civilním sektoru: toplivozapravščik TZ-5-375 (топливозаправщик ТЗ-5-375)
    - zavedena do výzbroje v roce 1966


    Pojízdná čerpací stanice TZ-5-375 s nádrží eliptického tvaru, byla usazena na podvozek nákladního automobilu Ural-375D. V horní části nádrže byl plnicí otvor o průměru 250 mm. Součástí plnícího systému bylo čerpadlo typu SCL-20-24a, poháněné náhonem vyvedeným z převodovky automobilu. K čištění protékajícího paliva byl použit filtr TFB a k měření odběru průtokoměr SŽŠ-1000. Pro určení tlaku v nádrži byl použit manometr MV-10M a vakuometr OBMV1-100. Součástí výbavy pojízdné čerpací stanice bylo několik hadic o průměru 50 a 65 mm, v délkách 2, 9 a 15 m. Do výbavy vozidla příslušel i hasicí přístroj typu OU-2.


    Základní technická data:


    Rozměry

    - délka: 7850 mm
    - šířka: 2580 mm
    - výška: 2910 mm
    - světlá výška: 400 mm


    Hmotnost
    - pohotovostní: 9400 kg
    - úplná: 13700 kg


    Pohonná jednotka pro automobil Ural-375D
    - motor, typ: ZIL-375
    - provedení: benzínový řadový 8 válec, vodou chlazený
    - obsah: 7 dm3
    - vrtání: Ø 108 mm
    - skok: 95 mm
    - komprese: 6,5
    - výkon: 132 kW (180 k) při 3200 obr. za min.


    Pohonná jednotka pro rekonstruovaný automobil Ural-375D
    - motor, typ: JaMZ-236
    - provedení: diesel, 6 válců do V, vodou chlazený
    - obsah: 11,15 dm3
    - vrtání: Ø 130 mm
    - skok: 140 mm
    - komprese: 16,5
    - výkon: 132 kW (180 k) při 2100 obr. za min.


    Převodovka
    - počet rychlostních stupňů: 5 vpřed + 2 vzad


    Podvozek
    - uspořádání: 6x6
    - rozchod: 2000 mm
    - rozvor: 3525+1400 mm
    - pneumatiky: 14,00x20"


    Výkony
    - max. rychlost: 75 km/h
    - dojezd: až 750 km


    Objem cisterny
    - konstrukční: 5500 dm3
    - provozní: 5000 dm3
    - doba plnění nádrže: 7 až 12 min.


    Internet
    http://aviaros.narod.ru/tz-5-375.htm
    www.autosoft.ru
    http://www.brazd.ru/av/tz-5-375.html
    www.cultinfo.ru
    www.russianarms.ru
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70523#294442Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Pokúšam sa identifikovať túto cisternu - povozok je Ural-4320, ale podľa tvaru nástavby som ho nedokázal zaradiť do žiadnej témy, ktorá je vytvorená...


    (Топливозаправщики на а/м Урал с дизельным дв. ЯМЗ-236)


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70523#248558Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Это топливозаправщик ТЗ-5-375, шасси УРАЛ-375 на котором заменили родной карбюраторный двигатель на дизельный ЯМЗ-236.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70523#294370Verze : 0
    Avatar
    Vážení,
    dovolil jsem si volný překlad příspěvku našeho rusky píšícího kolegy.


    "specnaz-s" napsal:
    Jedná se o pojízdnou čerpací stanici TZ-5-375 na podvozku nákladního automobilu Ural-375, který má zabudován naftový motor JaMZ-236, místo původního benzinového.


    Большое спасибо, уважаемый "specnaz-s".
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70523#294408Verze : 0
    MOD