Miles M.11A Whitney Straight

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Miles M.11A Whitney Straight

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Miles M.11A Whitney Straight Miles M.11A Whitney Straight
    Originální název:
    Original Name:
    Miles M.11A Whitney Straight
    Kategorie:
    Category:
    jiná kategorie other category
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1937-DD.MM.1938 Phillips & Powis Aircraft Ltd., Reading
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1937-DD.MM.1938
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 M.11
    47 M.11A
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    14.03.1936
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    578 kg 1275 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    860 kg 1896 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10.87 m 35ft 8in
    Délka:
    Length:
    7.62 m 25ft
    Výška:
    Height:
    1.98 m 6ft 6in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    17.37 m2 187 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    49.8 kg/m2 10.2 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    de Havilland Gipsy Major I o výkonu 149 kW
    dvoulistá vrtule
    de Havilland Gipsy Major I, power 130 hp
    two-blade propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    136 l 30 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    233.4 km/h v ? m 145 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    209.2 km/h v ? m 130 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    4.3 m/s 850 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    5608 m 18400 ft
    Dolet:
    Range:
    917.3 km 570 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Brown, Don Lambert. Miles Aircraft Since 1925. Putnam, London 1970. ISBN 0-37000-127-3.
    members.aol.com
    www.jaapteeuwen.com
    en.wikipedia.org
    www.air-racing-history.com
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70637#400714Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Miles M.11 Whitney Straight

    Miles M.11 Whitney Straight byl dvoumístný jednomotorový jednoplošník, určený pro klubové a soukromé létání, kvůli větímu pohodlí měl sedadla umístěná vedle sebe v kryté kabině. Vznikl v roce 1936 ve spolupráci bratrů Milesů a Američana Whitney Straighta, pozdějšího pilota RAF a ředitele BOAC. První prototyp vzlétl 14. března 1936 ve Woodley, do roku 1938 bylo postaveno 49 strojů /a jeden o rok později). Základní verze byla označena M.11A, měla motor de Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW s od prototypu se lišila mírně upraveným podvozkem a přední částí kabiny lisovanou z jednoho kusu. Hned třetí postavený stroj bylo označen M.11B a byl určen k testům nového 101kW motoru Amherst Villiers Maya I. Tato verze byla o 16 km/h rychlejší, ale již na počátku roku 1938 stroj dostal standardní motor. Gipsy Major Postaven byl také jeden prototyp s motorem de Havilland Gypsy Major II o výkonu 108 kW, označený M.11C, ten byl ale zničen při havárii.
    Na počátku války se 23 těchto strojů dostalo do služby v RAF, z toho byl jeden poslán do Indie a jeden do Egypta. Byly používány jako spojovací. Další M.11A byl mezi lety 1940 a 1943 ve službách FAA a tři stroje používala RNZAF.

    Zdroj:
    www.jaapteeuwen.com
    en.wikipedia.org
    www.air-racing-history.com

    http://www.jaapteeuwen.com/ww2aircraft/html%20pages/MILES%20M11%20WHITNEY%20STRAIGHT.htm
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70637#248954Verze : 0
    MOD